Senaste nytt

1000 inlägg och 3 år med Businessclass.se

011430121

Medlem
Detta är mitt 1000 inlägg på BC och det är precis tre år sedan jag var på mitt första BC möte, det var på Grand Hotell i Stockholm.
Vid den träffen så var jag förvånad över att det var så många som var intresserad av flyg, resor o.s.v. vi var väl ett 50 tal personer. Nu tre år efter så vet jag att det är så många många, flera som har samma intresse som jag.

Vill tacka alla här på BC för många timmar som jag har tillbringat framför datorn för att läsa det som alla har att delge när det gäller flyg o.s.v. vilka kunskaper och erfarenhet som finns bland medlemmarna.
Jag måste erkänna att vissa medlemar läster jag extra noga, det är många som i mitt tycke har starka varumärken här på BC.

Medlemmar som organiserar så att vi kan träffas regelbundet, göra oförglömliga resor, ger tipps så att det ger möjligheter att optimera mina resor och boende vilket fantastisk forum BC är.

Om man skall rannsaka sig, så har jag varit dålig på att skiva reserapporter och ta bilder på maten o.s.v. kommer alltid på att jag borde ha tagit bilder på maten, men då har jag redan glufsat i mig den!

Tack alla Ni som "hänger på BC" och ett stort TACK till @ JACOB MOLIN och @Martin Björnström som håller i det hela.

Vi hörs och syns.
 
Toppen