Senaste nytt

SJ Prio poängresor med 70% rabatt Juni 2014

Fick just detta:

Fynda poängresor med upp till 70 % rabatt
I dag och i morgon kan du verkligen shoppa loss! Fynda poängresor med upp till 70 % rabatt, beroende på tåg och sträcka. Allt du behöver göra är att logga in på sj.se och använda dina poäng till nya tågresor. Det är enkelt och går snabbt.


Så ta tåget till storstaden, träffa släkt och vänner som du inte sett på länge och passa på att unna dig en riktigt bekväm resa i 1 klass.


Beställ din rabatterade poängresa den 2 och 3 juni 2014. Du har hela sommaren och hösten 2014 på dig att resa! Erbjudandet gäller på alla våra dagtåg, dvs SJ Snabbtåg, SJ InterCity och SJ Regional.
 

Palazzi

Medlem
Super! Har MÅNGA poäng att göra av med :)

EDIT: Hittar dock inga rabatterade avgångar alls...
 
Last edited:

agehall

Medlem
Jag har dryga 25k poäng efter att ha pendlat mellan säter och borlänge, men problemet är ju att man måste åka tåg för att nyttja detta. :(
 

johan_fbg

Medlem
Har inte fått något e-post om kampanjen och hittar heller inte rabatterade avgångar när jag söker. Hoppas det kan komma att ändras då jag har 23k på kontot plus 10k på väg in.
 

sembl

Medlem
Jag har dryga 25k poäng efter att ha pendlat mellan säter och borlänge, men problemet är ju att man måste åka tåg för att nyttja detta. :(

Lider av exakt samma problem. Inte ens mina föräldrar åker tåg utan tar bilen 350 mil för att besöka mig för det är smidigare.
 
Toppen