Senaste nytt

Happy weekend (Europa + USA) - Boka senast 1 juni

flybob

Medlem
SAS kör en kort weekend-kampanj.

Fantastiska helgerbjudanden - SAS

Enkelbiljetter från 399. T.ex. ARN - TXL, ARN-LHR osv.
Res: 1 juli 2014 - 31 mars 2015

USA-priserna är inte riktigt så attraktiva som vid tidigare kampanjer. 3999 till NYC, Chicago och Washington.
Res: 15 augusti - 15 december 2014
 

flybob

Medlem
Ser inga priser till USA?

Lyckas inte länka till den kampanjen, men det syns på förstasidan.
resor-v22-14-happy-weekend-usa.jpg
 
D

Deleted member 4971

Guest
Snabb kampanj om något, många bra priser till eu. Riktigt bra :D
 

miramax

Medlem
Sjukt bra priser om inte reser direkt från arlanda. Berlin t/r från umeå för 1000kr känns helt sanslöst.
 

Mickey

Medlem
Jag bokade en resa till Chicago den 12/9 och hem 15/9. Kostade 4099:- som jag betalde med en voucher.
 

chazzie

Medlem
För en vecka sedan fanns ännu lägre priser med SAS; NYC, Washington D.C samt Chicago för 2999 ToR vilket gjorde att min muspekare halkade några gånger och en resa till D.C. "råkade" beställas inför slutet av NHL-säsongen nästa år =} Utgång från UME för 4114kr får inte anses som annat än bra pris!
 

jth

Medlem
Den här resan satt ju som en smäck inför hösten! Tur man läser på businessclass varje dag så man inte missar sådana här små godbitar :)
Dock fick jag lite problem eftersom jag i detta fall vill fortsätta från ORD till en annan stad med UA inrikes. Då får man inte fram dessa kampanjpriser i O-klass längre... Dock ser denna fare ut att tillåta end-on-end och då borde jag väl kunna köpa en inrikes separat på tex ua.com senare och slå ihop PNR? (jag ser givetvis till att MCT uppfylls).
 
Toppen