Senaste nytt

Boeing 787 på Heathrow - Arlanda i juli (just nu, kan ändras)

nlu

Medlem
Hej!

Gör ni en testbokning på dagarna mellan ca 15 Juli till ca 10 aug är 767 utbytt på BA780/BA781. :cool:

Observera att flygplan kan bytas ut.
 

AABack2ARN

Medlem
Cool :)

Även på ExpertFlyer indikeras 787... Och i början av juli är det longhaul 767a några dagar.

Med lite tur har jag således 2 flighter med Dreamliner och 1 med longhaul 767a i sommar, alla tre bokade i business. :)
 

agehall

Medlem
För er som ska boka kan jag varmt rekommendera 3E alt 7E om man reser ensam. Det är de överlägset bästa sätena på 787:an hos BA.
 

gdaily

Medlem
För er som ska boka kan jag varmt rekommendera 3E alt 7E om man reser ensam. Det är de överlägset bästa sätena på 787:an hos BA.
Och eftressom jag sitter på 7E och Agehall på 3E på Farnboroughresan så har ni goda chanser att få trevligt tjat om ni sätter er bredvid oss. Agehalls sidoplatser är redan bokade ser jag...
 

agehall

Medlem
Och eftressom jag sitter på 7E och Agehall på 3E på Farnboroughresan så har ni goda chanser att få trevligt tjat om ni sätter er bredvid oss. Agehalls sidoplatser är redan bokade ser jag...

Då ser vi bara fram emot att de skyldiga ger sig till känna! :) Det vore ju dock lite ironiskt ifall det råkar vara två "vanliga" resenärer som hamnat brevid mig.
 
Hänger med. Tyvärr är det inte möjligt att göra same day turnaround men kanske man hittar på något annat i UK!
 
Toppen