Senaste nytt

EBB till EBS...

kexxcream

Medlem
Välkommen till BC. :) När du blir EBS så får du ett nytt kort med den nya statusen. Detsamma gäller för högre status.
 

johhenrik

Medlem
Du får ett nytt kort ja, men det gamla fungerar fortfarande, så du kan ha kvar det som ett backup-kort, ifall du tappar plånboken eller liknande.
 
Velkommen til BusinessClass FXSTI!

Du bør inden for relativt kort tid få et nyt MasterCard der afspejler din nyvundne status.

Kan være lidt offtopic, men afhængig af dit forbrug skal du måske også kigge i retning sf Diners eller Amex, de giver begge 20 point/100kr og med Amex kan du få en 2-4-1 voucher - alt dette er der allerede skrevet side op og side ned om så jeg vil ikke kloge mig mere på det.
 
A

Aurora

Guest
Velkommen til BusinessClass @FXSTI!

Du bør inden for relativt kort tid få et nyt MasterCard der afspejler din nyvundne status.

Kan være lidt offtopic, men afhængig af dit forbrug skal du måske også kigge i retning sf Diners eller Amex, de giver begge 20 point/100kr og med Amex kan du få en 2-4-1 voucher - alt dette er der allerede skrevet side op og side ned om så jeg vil ikke kloge mig mere på det.

Litt OT til : Diners/Amex kjører også kampanjer ala Mastercard med innmeldingsbonus, every now and then? Right? :) Jeg tenker på å skaffe en av delene, men siden jeg fikk 6500 extrapoints for å melde meg inn i SAS eb mc så venter jeg gjerne til diners og/eller amex kjører liknende kampanjer? :)
 

adhoc76

Medlem
Lite OT kanske, men ändå. Kan man använda SAS mastercard för att "bara" registrera poäng när man flyger?
 

SFC

Medlem
Lite OT kanske, men ändå. Kan man använda SAS mastercard för att "bara" registrera poäng när man flyger?

Absolut, det var länge sen jag hade ett "rent" EB-kort, växlar mellan AmEx, MasterCard och Diners för att registrera poäng.
 

palmen

Moderator
Lite OT kanske, men ändå. Kan man använda SAS mastercard för att "bara" registrera poäng när man flyger?

Det ska fungera bra, i Aten var det dock problem när jag visade mina SAS brandade kort för att få dom till att ändra min status från EBS till EBG på boardingortet. De påstod att det var ett gold amex och inte alls något SAS-kort trots att det står Star Alliance Gold och EBG på det.
 
Toppen