Senaste nytt

Hyra häftig bil i Washington DC 5-7/9, tips?

Hej!

Ute efter att hyra en ball bil när jag spenderar en helg i Washington DC 5-7/9. Tips på vad jag borde leta efter och vilken firma att använda? Jag är ju ute i riktigt god tid så det borde finnas bra möjligheter

Förra året lyckades jag via holiday autos bli få en Dodge Challenger Hemi då den mustangen jag hyrt hade blivit uthyrd av misstag.
 

charlesswe

Medlem
Hertz har många häftiga bilar. C63, E63, Corvette, Corvette Stringray, S500, Cayman, 911, Panamera, M5... Corvette är den enda som är billig dock (kan fås för 150$ all in dyngnet).
 

Rustscheff

Medlem
Kommer just från SAN där jag på Hertz hyrde en Camaro SS convertible med stora motorn och en E 350 Mercedes cabriolet för hustrun. Båda mkt prisvärda och fräscha. De har också en Shelby Mustang för 1300 USD/vecka.
 
JAg har försökt klura ut hur tusan jag bokar t.ex. Hertz Penske GT men får det inte att funka via Hertz. Jag får inte upp den när jag söker 5-7/9 eller när jag går in och letar upp modellen direkt kan jag inte klura ut hur jag söker på den för att hyra den. kan någon ge tips?
 

SFC

Medlem
JAg har försökt klura ut hur tusan jag bokar t.ex. Hertz Penske GT men får det inte att funka via Hertz. Jag får inte upp den när jag söker 5-7/9 eller när jag går in och letar upp modellen direkt kan jag inte klura ut hur jag söker på den för att hyra den. kan någon ge tips?

Ring det kontor där du vill hyra, det brukar vara det enda sättet att "garantera" den bil du vill ha. ( "garantera" inom citationstecken eftersom ingenting är säkert i hyrbilsbranschen)
 

Voyageur

Medlem
Hyrde i april en ford mustang cabriolet med V8 från Budget på Ronald Reagan airport. Schysst pris jämte riktigt schysst köpupplevelse.
 
Toppen