Hasse E
Medlem
Hej!
Undertecknad samt fru Hasse E bokade in en resa till Genéve den 9:e december med ordinarie avgångstid från ARN 0915, tror jag att det var. Nu fick jag mail från SAS igår där de har ändrat utresan till kl. 06.15 istället. Poängen är att då vi ej bor i Stockholm hade vi tänkt att åka tåg till ARN direkt, mycket smidigt. Detta går inte nu, inga tågavgångar, varför jag ringer upp SAS och undrar om vi kan åka upp till ARN dagen innan för att på SAS bekostnad bo en natt på hotell. "Jajamen, inga problem svarade en trevlig tjej på supporten(jag har sparat hennes namn) men jag kan inte själv boka något åt er. utan det gör ni själva och begär kompensation av SAS efteråt". Hur är eran erfarenhet, fungerar det så enkelt? Enligt flickan på supporten var det inga problem....
Undertecknad samt fru Hasse E bokade in en resa till Genéve den 9:e december med ordinarie avgångstid från ARN 0915, tror jag att det var. Nu fick jag mail från SAS igår där de har ändrat utresan till kl. 06.15 istället. Poängen är att då vi ej bor i Stockholm hade vi tänkt att åka tåg till ARN direkt, mycket smidigt. Detta går inte nu, inga tågavgångar, varför jag ringer upp SAS och undrar om vi kan åka upp till ARN dagen innan för att på SAS bekostnad bo en natt på hotell. "Jajamen, inga problem svarade en trevlig tjej på supporten(jag har sparat hennes namn) men jag kan inte själv boka något åt er. utan det gör ni själva och begär kompensation av SAS efteråt". Hur är eran erfarenhet, fungerar det så enkelt? Enligt flickan på supporten var det inga problem....