Senaste nytt

Utlottning av tre Flying Blue guldkort

Air France/KLM

Företagsrepresentant
Har 3 Flying Blue guldkort som behöver ägare. Vill gärna att du redan idag är guld på något annat "stort" flygbolag som opererar ut från Sverige. Skriv ett mail till mig, karin.forss@klm.com, där du berättar kort om vem du är, vad du gör och varför just du behöver ett Flying Blue guldkort. Svara inte i denna tråden utan maila mig direkt. Jag behöver ha ditt mail senast i morgon 21/5 kl 17.00, därefter är det stop för denna gång.. ! Hälsn Karin
 

Air France/KLM

Företagsrepresentant
Många har hört av sig - stort tack till er!! Jag kommer gå igenom allt och återkommer så snart som möjligt, senast tisdag i nästa vecka, 27/5. Hälsn Karin
 

maba

Medlem
Har 3 Flying Blue guldkort som behöver ägare. Vill gärna att du redan idag är guld på något annat "stort" flygbolag som opererar ut från Sverige. Skriv ett mail till mig, karin.forss@klm.com, där du berättar kort om vem du är, vad du gör och varför just du behöver ett Flying Blue guldkort. Svara inte i denna tråden utan maila mig direkt. Jag behöver ha ditt mail senast i morgon 21/5 kl 17.00, därefter är det stop för denna gång.. ! Hälsn Karin

Vilken grej, helt fantastiskt :D
 

Air France/KLM

Företagsrepresentant
Tack igen till alla er som hört av er gällande Flying Blue goldkort! Vi har tre, förhoppningsvis, lyckiga vinnare:
Andreas Hallqvist, Peter Lundberg och Erik Gustafsson - GRATTIS.
Till er andra, misströsta inte. Jag har goda förhoppningar om att kunna göra om detta vid något annat tillfälle!
hälsningar Karin
 
Toppen