Senaste nytt

Söker biljett: Första klass till New York

Alpg

Medlem
Hej Alla!

Dax att ta med Mamma på resa och hon vill till NYC helst. Så behöver er hjälp att hitta en bra biljett i first class.

Utresa: ARN
Destination: 1:a val NYC. Men kan åka till annan destination om bra deal finns.

Ut resa: Tidigast 19: Maj - Men helst under Juni månad.
Hemresa: 1 vecka efter utresa, men e flexibelt på några dagar +/- iaf.
Antal resande: 2st Vuxna
Kabinklass: First

Preferred Airline: Spelar ingen roll, men har GGL kort på BA.
Viktigaste: Upplevelsen ombord och Biljettpris. Kan tänka mig att flyga runt i världen om det ger ett bättre pris.

Tack på för hand!

/A
 

Alpg

Medlem
Tack Senator för tipset!

Va inne på länken men hittade inte NYC som destination. Prövade att boka Boston i mitten av juni istället men fick svar att (This fare option is not defined in our database.) Erbjudandet kanske har gått ut?
 

Alpg

Medlem
A380*G - Ja jag har en gäng Avios ;) Men just sträckorna NYC & LAX är typ omöjliga att hitta reward på hos BA iaf. Riktigt irriterande då jag flyger väldigt mycket på L.A

Kollade över ett år fram i tiden för ett tag sen på ARN-LAX och hittade inte en enda reward seat i first! Riktigt illa tycker ja!!

/A
 

Alpg

Medlem
Ja jag tycker det är uselt oxå! Är tyvärr ganska mycket jag inte gillar med BAEC på senaste...
 

Jonas C

Medlem
A380*G - Ja jag har en gäng Avios ;) Men just sträckorna NYC & LAX är typ omöjliga att hitta reward på hos BA iaf. Riktigt irriterande då jag flyger väldigt mycket på L.A

Kollade över ett år fram i tiden för ett tag sen på ARN-LAX och hittade inte en enda reward seat i first! Riktigt illa tycker ja!!

/A

Inte möjligt att använda dina "jokers" för att öppna upp awardplatser?
 

erhel

Medlem
A380*G - Ja jag har en gäng Avios ;) Men just sträckorna NYC & LAX är typ omöjliga att hitta reward på hos BA iaf. Riktigt irriterande då jag flyger väldigt mycket på L.A

Kollade över ett år fram i tiden för ett tag sen på ARN-LAX och hittade inte en enda reward seat i first! Riktigt illa tycker ja!!

/A

Har du redan använt upp dina GGL joker? Annars kan det kanske vara ett alternativ för att öppna upp tillgänglighet på just dessa linjer med hög efterfrågan.
 

Senator

Moderator
Tack Senator för tipset!

Va inne på länken men hittade inte NYC som destination. Prövade att boka Boston i mitten av juni istället men fick svar att (This fare option is not defined in our database.) Erbjudandet kanske har gått ut?

Jag postade denna medveten om att NYC (av någon anledning) inte finns med på listan. Du var öppen för andra förslag.

Mitt tips är LH B747-400 till Chicago på utresan och Swiss A330-300 på hemresan. En optimal upplevelse

A380*G - Ja jag har en gäng Avios ;) Men just sträckorna NYC & LAX är typ omöjliga att hitta reward på hos BA iaf. Riktigt irriterande då jag flyger väldigt mycket på L.A

Kollade över ett år fram i tiden för ett tag sen på ARN-LAX och hittade inte en enda reward seat i first! Riktigt illa tycker ja!!

/A

Jag har inte haft så svårt att hitta Avios F till NYC, LAX är en annan femma...
 
Toppen