Senaste nytt

UBER Private Jet

jurgenb

Medlem
För er som tänkte dra till Cannes i sommar och kanske mer specifikt filmfestivalen och känner för o bränna av lite pengar kan ju testa UBER's nya Private Jet service :)

Uber Blog ? UBER AT CANNES FILM FESTIVAL ACT 2

Tänk dock på följande varning som UBER själva påpekar..
Your app will no longer be to request a simple car ride, you’ll now be able to use the Uber app to request an UberJET and have the privilege to fly away to and from Cannes.
 

FlyingFire

Medlem
Jag måste ändå säga att betala ca 64 000 SEK och sen dela notan med appen, ja, well, det är lite som en bastardiserad användning av swisch. Eller är det hitåt vi är på väg betalningsmässigt?

A flight with the UberJET is 6490€, including the black car transportation to and from your plane. The aircraft can carry up to 4 passengers.

You can split the fare of the flight with your friends using the ‘fare split” button in the app when you are on your way.
 

jurgenb

Medlem
Man måste ju förvisso acceptera en fare split (vore iofs kul annars) :)

Men som sagt, en LH Private Jet kanske är en smartare investering? Vad kostar en BMA-NCE där tro?
 

JonW

Medlem
För er som tänkte dra till Cannes i sommar och kanske mer specifikt filmfestivalen och känner för o bränna av lite pengar kan ju testa UBER's nya Private Jet service :)

Uber Blog ? UBER AT CANNES FILM FESTIVAL ACT 2

Tänk dock på följande varning som UBER själva påpekar..
Your app will no longer be to request a simple car ride, you’ll now be able to use the Uber app to request an UberJET and have the privilege to fly away to and from Cannes.
Kanske ska påpeka att filmfestivalen börjar i morgon, så det är lite sent att resa dit i sommar...
 

ollek

Medlem
If you cannot make it to the Cannes Festival, no big deal! You will be happy to know that we are here all summer long to take you wherever you need to go on the French Riviera, with a couple of other surprises.

Jag tolkar det som att man kommer kunna använda sig av tjänsten under hela sommaren...
 

JonW

Medlem
Jag tolkar det som att man kommer kunna använda sig av tjänsten under hela sommaren...
Ja ingen har väl gjort någon annan tolkning.
Däremot har jag svårt att tolka det som annat än att servicen gäller Paris-Nice, så det är kanske inte så aktuellt för de flesta här.
 
Toppen