Senaste nytt

Sälj din bostad via Bjurfors nu – och få en Europaresa!

2014-05-12 10-15-00.png

Nyhet! Nu kan du tjäna EuroBonus Extrapoäng på din bostadsförsäljning om du säljer via Bjurfors, som är ny partner i EuroBonus. Ska du sälja redan nu? Då kan du utnyttja lanseringserbjudandet som ger dig hela 30 000 Extrapoäng vid avslutad försäljning. Det räcker exempelvis till en t/r-resa till Paris, Amsterdam eller London. Erbjudandet gäller förmedlingsuppdrag tecknade under perioden 12 maj - 12 juni 2014. Efter 12 juni får du istället 6000 poäng.

Bjurfors - Kampanjer - HELA LANDET - SAS EBs egna kanaler - sas-members-mailing
 

Morgan

Medlem
Kul med fler partners, känns som att Eurobonus lyckas med satsningen mot att bli mer allomfattande lojalitetsprogram än bara för flygresor.

På temat lägenheter: var det fler än jag här som tittade på Skanskas lägenheter på Norra Bantorget för ett par år sedan - så fick man 10000 poäng bara för att kika!
 

jth

Medlem
På temat lägenheter: var det fler än jag här som tittade på Skanskas lägenheter på Norra Bantorget för ett par år sedan - så fick man 10000 poäng bara för att kika!

Jodå, vi var ett helt gäng , med middag innan också! Bla Björnström och några till... Så lättförtjänta poäng lär vi nog inte få se igen.
Intressant det här med alla nya partners, det verkar som SAS insett att man kan se eurobonus som en tillgång. Undrar vad partners betalar per poäng, det kan inte vara många ören...
 

fcx

Medlem
Jodå, vi var ett helt gäng , med middag innan också! Bla Björnström och några till... Så lättförtjänta poäng lär vi nog inte få se igen.
Intressant det här med alla nya partners, det verkar som SAS insett att man kan se eurobonus som en tillgång. Undrar vad partners betalar per poäng, det kan inte vara många ören...

Vilka möjligheter som skulle öppnas om BC.se skulle kunna bli EB-partner. Medlemmar får köpa poäng till inköpspris :D
 

NiNE

Medlem
Haha ja den där visningen var jag också på. Fick nästan dåligt samvete när jag var där, så jag kände mig tvungen att ställa några frågor till mäklaren bara för att det skulle verka som att jag var intresserad av själva lägenheten och inte bara poängen. Har aldrig sett så många människor på en visning.

Bra erbjudande från Bjurfors! Själv sålde jag med dem förra månaden och fick en matkasse...
 

Magino

Medlem
På temat lägenheter: var det fler än jag här som tittade på Skanskas lägenheter på Norra Bantorget för ett par år sedan - så fick man 10000 poäng bara för att kika!

Den visningen var även jag på. Men det stor frågan är var det någon som köpte en lägenhet och fick 1.000.000 poäng som man skulle få?
 

palmen

Moderator
Även jag var på den visningen, var precis när jag skaffat mitt EB-konto.
Lagom lång kö för att komma in.
 

Bryant

Medlem
Jag och tjejen var där och fick 10.000p var. Gick in och konstaterade att här vill vi absolut inte bo och gick sedan ut. Lättförtjänta poäng.
 

skydiver

Medlem
Om man styr sitt mäklarval till en viss firma för ynka 30.000 poäng (vad är de värda? Inga mängder, även om det självklart varierar lite beroeende på vad man "köper") så är man nog inget ekonomiskt geni. Det är ju ändå en affär i miljonklassen, och om man tror att mäklarvalet kan påverka slutpriset då är det ju sannolikt skillnader som vida överstiger värdet på poängen...
 

Morgan

Medlem
Däremot om man väljer mellan 3 mäklare, låter Bjurfors vara en av dem, och de verkar vettigast och mest prisvärda i det enskilda fallet, så tackar man ju inte nej till 30 000 poäng också...
 
Toppen