Senaste nytt

[Economy Class] Aegean Airlines 30-40% rabat

pep

Medlem
De fleste af os har vel næppe prøvet at flyve med Aegean på trods af vi render rundt med deres guldkort. Nu er chancen der (fra alle deres tyske destinationer):
Aegean Airlines | Low Fare Calendar

Bookes inden 15-5-14. 30 % rabat (efter 11/1-15 40% rabat)

smidud.png.jpg



Terms & Conditions
Offer is valid for direct flights operated by Aegean – to/from Dusseldorf, Frankfurt, Munich, Berlin, Cologne, Nuremberg, Stuttgart, Hannover, Hamburg, Geneva, Zurich and Vienna - for one way and return flights. The offer is valid for bookings until 15/05/2014 and for travel from 15/09/2014 until 28/03/2015. 30% discount is applied on all direct flights during the period of 15/09/14 – 10/01/15. 40% discount is applied on all direct flights during the period of 11/01/15 – 28/03/15. The 30% & 40% discount is applied on all direct fares and fuel surcharges. Fares and fuel surcharges shown on the reservation system are already reduced by 30% & 40%. Discount does not apply on all taxes, applicable internet service fee and payment card fee / per passenger, for tickets purchased through aegeanair.com. In case of ticket change there are relevant charges depending on fare category. In case of ticket cancellation refund policy is applied depending on fare category.
 

pep

Medlem
Jeg ved det ikke - prøvede at lave en prøvebookning. Der er kun een pris på business og da jeg ikke kender normalprisen ved jeg ikke om den er/bliver rabatteret
 
Toppen