Senaste nytt

EBD-inbjudan till Gröna Lund

Jacob

Medlem
Detta kom precis på mailen. Kul initiativ!

A child's dream – Grönan all to yourself (almost!)

On June 1, Stockholm's amusement park Gröna Lund will open at 10:00 just for you as a EuroBonus Diamond member. This means that you and your family/friends get to enjoy the rides two hours before everyone else. And you'll also be able to meet representatives from SAS. Entrance including rides costs just 500 EuroBonus points per person (maximum 5 tickets/person). See you there!
 

Thornado

Medlem
Och loggar man in på sidan som länkas till i mailet så verkar man nu kunna se vilka "extra benefits" som annonserats om tidigare som man kan välja mellan.

SAS skrev:
Som Diamantmedlem får du välja en av nedanstående gåvor under din kvalificeringsperiod.
Det är endast möjligt att välja en av gåvorna, så var noga med ditt val.

* Quintessentially Lifestyle Concierge service

* 4 biobiljetter

* EatCard (10% rabatt på bra restauranger)

* Urbanears Marshall Monitor headphones
 

Agö

Medlem
Och för oss som vill ta oss upp billigt till Stockholm för Grönan-besöket kör SAS en kort kampanj med 50 % på bonusresor till Stockholm (från åtminstone Köpenhamn).

50% off award flights to Stockholm
Take advantage of our special Gröna Lund offer and save 50% on award flights from Copenhagen to Stockholm. Pay just from 10 000 points for a return flight. Kids aged 2 to 11 pay only from 5 000 points. Book by May 30 and travel from May 27 to June 3.
 

agehall

Medlem
Inte hänga läpp @agehall :) Jag kan bjuda dig på Grönan den 1 juni om du vill gå, fria åk hela dan förutom spökhuset :D

Nej, jag hänger absolut inte läpp! Jag tycker det är jättekul att SAS försöker göra något bra för sina EBD. Jag valde (kanske dumt nog) att inte aktivt försöka nå EBD och det står jag fast vid för tillfället, så det är helt mitt eget val att inte vara EBD.

Ang ditt erbjudande - jag vet inte hur mitt schema ser ut än, men det kanske blir aktuellt - vi kan ju snacka lite på Monks den 22:e...
 
Toppen