Senaste nytt

[Business class] Amsterdam-London T/R, Garuda Indonesia, 2.900 SEK inkl. skatter

Dr. Miles

Expert
Garuda Indonesias fifth freedom flygning inom Europa.
Trafiken Jakarta-Amstedam-London Gatwick börjar fr o m 2014-SEP-07.

[Business class] Amsterdam-London T/R, Garuda Indonesia, 2.900 SEK inkl. skatter

AMS-LGW T/R
Flygbolag: Garuda Indonesia (GA, Skyteam medlem)
Kabinklass: Business class
Bokningsklass: D
Fare basis: DEE6MNL
Pris: 238 EUR + skatter ca 77 EUR, totalt ca 2.900 SEK inkl. skatter
Min/Max stay: -- / 6 månader
Förköpskrav: --
Köp senast: 2015-MAR-31
Gäller för utresa: mellan 2014-MAY-01 och 2015-MAR-31
Stopover: Nej
Barnrabatt: Nej
Återbetalning: Ja, mot 25 EUR
Ändring: Ja, mot 50 EUR per gång
Routing: Amsterdam-(GA)-London Gatwick

Visa antal miles, tid och stor karta på Great Circle Mapper

Flygning mellan Jakarta och London kommer att bli opererad av Boeing 777-300ER med ny Business class kabin.
Business class stolar är samma modell som THAI Business class på Airbus A380 eller Boeing 777-300ER.

[video=youtube;BC3svroDwJs]


Garuda Indonesia Secures Amsterdam ? London Gatwick Traffic Rights from Sep 2014 | Airline Route
 

Palazzi

Medlem
Bra pris! Synd att det inte var i F, för den kabinen ser otroligt bra ut. Bland det bästa jag sett iaf, baserat på recensioner från andra forum :).

Nu när de fått allianstillhörighet kan man ju ha lite nytta av poängen också.
 

Dr. Miles

Expert
För er information, avståndet mellan Amsterdam-London Gatwick (ca 227 miles) är kortare än avståndet mellan Stockholm-Göteborg (ca 245 miles). Så det kan bli en bra utmaning att dricka flera flaskor av Billecart Salmon Brut Rosé under så kort flygning. ;)

Jacob skrev:
Tillsammans med maten beställde jag ett glas champagne att dricka. Champagnesorten som serverades ombord var Billecart Salmon Brut Rosé, en rosa champagne vilket inte tillhör vanligheterna uppe i luften. Det enda flygbolag där jag tidigare serverats rosa champagne är hos Korean Air. Korean Air erbjuder Laurent Perriers Rosé Brut i första klass på flygningar inom Asien, en champagne jag fick anledning att testa tidigare under denna resa.
 

Palazzi

Medlem
För er information, avståndet mellan Amsterdam-London Gatwick (ca 227 miles) är kortare än avståndet mellan Stockholm-Göteborg (ca 245 miles). Så det kan bli en bra utmaning att dricka flera flaskor av Billecart Salmon Brut Rosé under så kort flygning. ;)

Kan inflika, nu när Etihad varit mycket på tapeten, att Bollinger Rosé serveras i första klass. "Aningen" dyrare, men du slipper skynda lika mycket som under de 50min denna flight tar :) .

Själv kategoriserar jag mig i doktorns kategori, och dricker mycket sparsamt med alkohol. Svårt för oss att tjäna in pengar på att drick Té och kaffe ombord :)
 

Homer

Medlem
Finns ju även Första Klass

Enkel € 298,28

T/R € 516,53

Även Business går att köpa enkel €179
 

Jacob

Medlem
Jag ska faktiskt testa Garudas första klass nästa vecka, så kan ni få ett omdöme sen om det är värt pengarna. Deras förstaklassbokning har varit väldigt hjälpsam så här långt. Gratis limosinetransfer i Jakarta får man också.

Suprise! :D
Jeg ser frem til at høre dommen, fifth-freedom priserne er jo ganske fornuftige.
 
Toppen