Senaste nytt

Bonusresa över atlanten med Air New Zealand

Bringman

Medlem
Efter att ha läst mycket bra om NZ i resereportage samt här på forumet vore det kul att testa dem på nästa resa till USA.

1. Hur brukar det se ut med dem mellan LHR och LAX i business class ? Har kollat en del på det hos ANA men tycker det ser dåligt ut.

2. Är det möjligt att flyga rutten GOT-LHR-LAX-DEN/CLE/IAH/ORD/PHX/SFO-STL på en bokning? Jag har mina poäng hos eurobonus.
 

Roger J

Medlem
Tror du får ett segment för mycket i nordamerika-zonen, men jag är inte säker, möjligt att det fungerar. Om det finns plats enligt din idé så är det bara maila Eurobonus och be dem boka så får du se vad de svarar.
Tror även en svårighet är att få plats på NZ1 mellan Heathrow och Los Angeles. Kollade ett antal datum under våren och det finns gott om plats i Economy Class både med NZ och United på sträckan men kunde inte hitta en enda plats i Business Class.
 

Bringman

Medlem
Tror du får ett segment för mycket i nordamerika-zonen

Hur många segment får man ha där? I mitt förslag är det ju bara två inom nordamerika och det finns ju många destinationer som kräver en mellanlandning.

Kollade ett antal datum under våren och det finns gott om plats i Economy Class både med NZ och United på sträckan men kunde inte hitta en enda plats i Business Class.

Kollade själv under våren och kunde heller inte hitta något då.

Bringman skrev:
Bonusresa över atlanten med Air New Zeeland

Citerar mig själv från rubriken. Såg att jag stavade fel, någon som kan ändra till Zealand?
 
Toppen