Senaste nytt

Emirates: Dubbla poäng och 10% rabatt för BusinessClass medlemmar

Specialerbjudande: Emirates erbjuder medlemmar på BusinessClass.se och BusinessClass.dk 10% rabatt på alla biljettpriser exkl skatter fram till sista juni. Dessutom får du dubbla Skywardspoäng!

Det ger minst sagt mycket poäng om man flyger First Class - särskilt för den som redan har status.

Arrive in style with Businessclass.se
Ever wanted to arrive fully refreshed and in style? In collaboration with businessclass.se, we are offering an exclusive business package for members to enjoy our award-winning experience. Save 10% on any First Class or Business Class fare from Stockholm or Business Class fare from Copenhagen - and earn Double Miles at the same time if you join our frequent flyer programme, Emirates Skywards. Just book between 1st April and 30th June 2014.

Här hittar du erbjudandet från Stockholm:
Emirates | Emirates.com | Processing Request

Här hittar du erbjudandet från Köpenhamn:
Emirates | Emirates.com | Processing Request

Mer information om Emirates Skywards Gold och Platinum:
http://www.businessclass.se/forum/emirates/17220-skywards-gold-platinum.html
 
Just nu visas inte "double miles" på Emirates sidor men det ska vara fixat snart. Var inte orolig - du kommer få dubbla poäng på bokningen, det är garanterat av svenska Emirates kontoret.

Exempel på grymt pris till Tokyo: 30 524kr inkl skatter i First Class och 70 000 poäng. För den som redan har Silver (+25%) eller Guldstatus (+50%) blir det ännu mer.

Här hittar du alla erbjudanden:
http://www.emirates.com/se/english/...ecial_offers/special_fares/special_fares.aspx

EK-TYO.jpg
 

agehall

Medlem
Jättekul att detta blivit av!

Jag ser fram emot att läsa många härliga trip reports från Emirates i sommar...
 

johhenrik

Medlem
Synd jag redan köpt nästa veckas resa med EK redan ;)

Kul grej detta! Ska kolla på om jag kan få till en resa till Shanghai i First till hösten... är ju jäkligt lockande alltså. :)
 

Olle A

Medlem
Så, en sväng till Hong Kong i Business ger alltså silverstatus med det här erbjudandet !?
 
Toppen