Senaste nytt

Någon som testat Etihad first class?

Matsson

Medlem
Funderar på Etihad till Sydney med familjen. någon som testat deras first från Abu dhabi? 35000sek från Stockholm via Bryssel verkar orimligt billigt. Pris från Mrjet oktober.
 

Matsson

Medlem
Det avgör saken........ Dessutom tack för en bra sida, jag har bara känt till den i en vecka men får säkert mycket nytta av den framöver.
 

Dr. Miles

Expert
Välkommen till BusinessClass.se, Matsson!

Är 35.000 SEK för Stockholm-Sydney t/r i First class? I så fall jättebrapris.
Det måste vara avtalspris eftersom jag inte har kunnat hitta det bland publicerade priser.
 

Matsson

Medlem
finns på Mrjet ut 25/10 hem 5/11. Syns ej i första bilden, klicka på valfri 63000kronorsflight efter 3-dagarssökning så kommer Etihad upp i "steg2" visserligen business till Abu dhabi från Bryssel men kanonpris ändå, dessutom bra tidtabell.
 
Last edited:
Ett tips vad gäller Sverige-Sydney med Etihad är att söka eller inkludera Stockholm Bromma som avreseort - Sydney return på ovan nämnda resebyrå. Har flera gånger flugit denna sträcka för runt 26-28k return ticket. Med tanke på Etihad Business produkt. Ofta möjlig stop-over i Abu Dhabi båda sträckor samt åtminstone jag bokade senast även ombokningsbar biljett.

Etihad Guest är relativt trevligt program med.

Prisexempel: Stockholm Bromma (via Bryssel) - Sydney - Utresa: 13/02/2012, Hemresa: 14/03/2012. Pris inklusive skatter: 26 338kr.
 
Last edited:

Matsson

Medlem
Innebär 4k extra per sträcka för first class Abu dhabi-Sydney jämfört med business.kan det vara prisvärt??
 
Last edited:
Toppen