Senaste nytt

EVA Air uppdaterar kabinklasser på B777-300ER

Jonas C

Medlem
I samband med att EVA Air om ett par veckor tar leverans av två fabriksnya Boeing 777-300ER så passar flygbolaget även på att fräscha upp kabinerna. Economy och Elite Class (Premium Economy) får helt nya stolar med nytt stolstyg och underhållningssystem från Panasonic. Wifi och mobilservice kommer även att erbjudas ombord.

Hårdvaran i Royal Laurel Class (Business) förblir oförändrad med undantag för smärre kosmetiska förbättringar. Produkten uppdateras dock med nya RIMOWA amenity kit i flera färger och förbättrat innehåll, brusreducerande hörlurar, Fiji vatten, samt pyjamas.

Det är inte många flygbolag som erbjuder pyjamas i Business Class, och med tanke på att de redan serverar Dom Perignon känns det som att de försöker skapa en "First Light" produkt.


Fullständig information och bilder:

Amazingly Great | ?????? 777-300ER ????

https://picasaweb.google.com/114094...eatB777300ER?noredirect=1#6010565039411244450


EVA AIR skrev:
No Hello Kitty
2 new 77As will be delivered on 5/21/2014 and start service on TPE-LAX (BR12 Tue-Sat, not sure about the return) and TPE-JFK (Sun, Mon) 6/3/2014
Latest Panasonic eX3 system and GCS(Global Communication Suite) - SMS using your mobile phone, phone number, charged by your carrier - voice is not supported. You are essentially roaming
Wifi Pricing: US $11.95/Hour or US $21.95/24 Hours Initially + US $16.95/3 Hours starting July. One fee for multiple devices (not concurrently)
Upgraded AVOD with bigger and multi-touch screens. Tablet-like interaction. Y and Elite go from 9 to 11.1. RL will be 16. RL has 4 inch LCD remote control (and apparently you can play on the remote control)
Leather head rest in RL
USB and power outlets in all cabins
Seating improvements in all cabins - AVOD box removed from the bottom of Elite and Economy seats (more leg space - especially when pitch is reduced in Y)
Improved toiletry in the lavatory

RL Service Improvements (sounds like it will be gradual for all 777s):
Fiji water
New noise-reduction headset
Rimowa kits will be offered in 2 different colors (probably into TPE vs. out of TPE): "Crystal Green" or "Prosecco" (gold/orange-ish?) with better contents
Pajama
 

Palazzi

Medlem
Ser inte så tokigt ut, och skönt att slippa Hello Kitty-temat. Bra priser på deras premium eco - tyvärr mindre bra intjäning på andra FFP (när jag snabbkollade iaf).

Tråkigt nog går väl bara 1% av mina resor till Asien, men annars hade deras Royal Laurel varit en rolig produkt att testa
 

Jonas C

Medlem
Ser inte så tokigt ut, och skönt att slippa Hello Kitty-temat. Bra priser på deras premium eco - tyvärr mindre bra intjäning på andra FFP (när jag snabbkollade iaf).

Tråkigt nog går väl bara 1% av mina resor till Asien, men annars hade deras Royal Laurel varit en rolig produkt att testa

Deras tillgänglighet i Business Class är väldigt god, och reser man inte till Asien så kan man ju ta omvägen till USA över stilla havet med dem.
 
Toppen