Senaste nytt

SAS familjekonto

Nu verkar SAS famijlekonton (pool med upp till sju konton) vara aktivt:
Pool your family?s EuroBonus points - SAS

Start by designating an adult member’s account as the “receiving account.” Then connect up to 7 other “giving accounts.” Once you start a family account, all new points will be transferred automatically on the 8th of each month. If you already have points in your own EuroBonus account when you start the family account, you can either keep them or transfer them manually to the family account, log in go to My EuroBonus - Transfer points.


Tips...


You can only participate in one family account at a time and only as a recipient or a giver, not both.
All family account members must provide information about their relationship with the receiver, i.e. parent, spouse, partner or child.

Family account members can leave the account at any time. However, you cannot transfer points from the family account back to any other account.

Not all points earned in a giving account can be transferred to a family account. This includes points that you earn when you participate in EuroBonus quizzes and points that are used to determine your membership level. You can check all our partners here.

Basic points transferred to a family account will be registered as Extra points. The expiry date of all transferred points will be determined based on your qualification period.
 

Alx

Medlem
Inte för att det alls berör mig som utlandssvensk men jag undrar hur SAS kommer att hantera de som öppnar ett family account och har var sitt SAS AmEx och får ut varsin 2-4-1 per år. Kommer man kunna använda givers voucher på poäng tagna från recipients konto. Det vill säga från det gemensamma kontot? Det borde fungera väl?

Anledningen att jag frågar är att mina föräldrar har varsitt SAS AmEx och får ut varsin voucher per år.
 
Jeg håber SAS forstår hvor vigtigt et våben det er i kampen om de kunder der flyver 1 longhaul og 2 shorthaul pr år. Nu bliver EuroBonus ekstra interessant for de mindre hyppigt rejsende.
 
D

Drago

Guest
Fru och barn nu anslutna till mitt konto. Kommande poäng hamnar nu hos mig. Om jag vill flytta deras innestående poäng verkar det fortfarande som det kostar poäng. Någon som lyckats flytta poäng?
 
Toppen