Senaste nytt

LifeMiles Buy Miles 100% Bonus kampanj, tom 2014-MAJ-30

Alx

Medlem
Äntligen!! Jag skulle ha debuterat på LifeMiles förra vändan men missade med en dag. För att riktigt rub it in så var ju dessutom nästa kampanj en dela-kampanj! ;)
 

kexxcream

Medlem
Någon har säkert skrivit detta innan men jag hittar inte tråden och ställer frågan vilket erbjudande man bör satsa på (USDM vs Lifemiles) och vad talar för det ena/det andra?
 

jumbooze

Medlem
Någon har säkert skrivit detta innan men jag hittar inte tråden och ställer frågan vilket erbjudande man bör satsa på (USDM vs Lifemiles) och vad talar för det ena/det andra?

Utgå från dina behov,
enkelt sett:
Behöver du kreativ rundresa med många stops på under 24 h fördel med USDM
Behöver du bra sätt att boka one-ways inom *A och inte vill köpa alla miles (minst 40%) så gör du det med LifeMiles
 

agehall

Medlem
Någon har säkert skrivit detta innan men jag hittar inte tråden och ställer frågan vilket erbjudande man bör satsa på (USDM vs Lifemiles) och vad talar för det ena/det andra?

Det där är ärligt talat bland de dummaste frågor jag har sett här (och normalt sett finns det inga dumma frågor)! Eftersom USDM är OW och LifeMiles är *A så ska man ha miles hos båda...
 

ACervin

Medlem
Det verkar som LifeMiles är ca 20% dyrare än USDM på Europa-Oceanien, å andra sidan verkar det lättare att hitta bonusresor med StarA än med OneW om man har Skandinavien som utgångspunkt. Sedan verkar LifeMiles billigare över Atlanten än USDM. Just nu fungerar inte mina inloggningsuppgifter på Avianca. Jag har inte haft någon aktivitet där sedan jag startade kontot för något år sedan. Kan det vara orsaken?
 

taxvalp

Medlem
1000 miles kostar nu 35,40$ (före dubbleringen) enligt kampanjvillkoren. Prishöjning? Eller får vi lägre skatt så att det ändå blir 30$ per 1000 miles?
 
Toppen