Senaste nytt

Blockbuster Bonus, Asia Pacific

erc

Medlem
Dubbla poäng för enstaka nätter. Trippla poäng för multipla nätter.

Allt under perioden 28 April och 31 Augusti.

Blockbuster Bonus

Trevlig överraskning när man har 12 nätter bokade på Radisson Blu Plaza Resort, Phuket. Lär bli en hel del bonuspoäng!
 

henrik l

Medlem
Känns som att det inte kommer att bli några kampanjer i stil med förra sommaren och sommaren dessförinnan. Men bättre än inget:D
 

Thornado

Medlem
Checkade just in på Park Plaza i Beijing tidigare idag.
Ingår Kina i CCs definition av Asia Pacific? Har registrerat mig för promon nu, så isf blir det spännande att se om jag får de där extrapoängen för mina två nätter här.
 

011430121

Medlem
Jag vet att det inte finns några dumma frågor, bara dumma svar, så jag vågar ställa frågan, om man har bokade nätter under perioden skall man avboka dessa och boka nytt?
 

erc

Medlem
Jag vet att det inte finns några dumma frågor, bara dumma svar, så jag vågar ställa frågan, om man har bokade nätter under perioden skall man avboka dessa och boka nytt?

Har läst igenom villkoren och hittar inget som tyder på att det bara gäller nybokningar. Min bokning är från i februari.
 

Thornado

Medlem
Checkade just in på Park Plaza i Beijing tidigare idag.
Ingår Kina i CCs definition av Asia Pacific? Har registrerat mig för promon nu, så isf blir det spännande att se om jag får de där extrapoängen för mina två nätter här.

Jahapp, nu har poängen för den vistelsen trillat in, men inga trippla poäng inte.
Vistelsen i sin helhet föll ju inom kampanjperioden, men jag hade redan checkat in (men inte checkat ut) när jag registrerade för kampanjen, så det har säkert ställt till det, eller ska man räkna med att det tar längre för kampanjpoängen att komma in än de vanliga? Får väl ta en vända via kundtjänst annars och se om man har nån chans att få de där poängen.

EDIT: Nu läste jag T&C för denna promotion och där står det "registration must be received before checkout of the first Eligible Stay to qualify", så jag borde kvalificera till detta.
 
Last edited:

Dr. Miles

Expert
När det gäller 2-4-1 eller 4-4-2 rabatter i EMEA zon gäller det också på hotell i Beijing av någon anledning. Kanske räknas Beijing som EMEA i alla fall?
 
Hvis ikke det gælder "Asia" er det umiddelbart kun 2 hoteller kampagnen gælder for så!?
cchotels.png
 
Toppen