Senaste nytt

Vad tycker du om SAS nya loungedesign?

Jacob

Medlem
Nu har även de första stolarna och fåtöljerna kommit på plats i SAS Gold Lounge på Arlanda. Har du testat de nya fåtöljerna? Vad tycker du?

Dock är det ännu inte klart hälsar SAS loungeansvarig, mer är på gång men tydligen har det blivit vissa förseningar hos leverantörerna. Därför väntar vi även med att uppdatera bilderna i exempelvis loungeguiden. En artikel är även på gång med lite kommentarer hur det är tänkt, men som sagt, vi väntar tills allt är klart.
 

sembl

Medlem
Jag tycker detta ser trevligt ut och man går bort lite från det skandinaviskt tråkiga vilket är positivt. Jag gillar att de blandar lite olika stolstyper och färgglada mattor.
 

Jonas C

Medlem
Sitter i loungen nu. Mycket fint, med bra kvalitetskänsla i möblerna. En klar förbättring mot de slitna gamla tygfåtöljerna. Well done SAS!
 

Fredrik

Medlem
Det ser inte så kul ut på bilderna men jag räknar med att få chansen att se det i verkligheten snart.
 

Jacob

Medlem
Observera att det ännu inte är klart än. Stolarna och fåtöljerna är de som ska vara men gissar att exempelvis soffborden, lampor m.m. ska bytas ut till något nytt och att kanske layouten ska fixas till.
 

Alx

Medlem
Snyggt! Vilket lyft. Välkomna till 2014 SAS!

Nu är det "bara" nya kabiner/stolar och wifi ombord på planen kvar! :D
 

Unicornone

Medlem
I mitt tycke är det för mkt blandning av färg o form på stolarna. Fåtöljerna i gamla BC-hörnan är ok. Rollupen var flyttad till den andra gruppen häromveckan när jag var där.

Mattorna luktade så starkt av nydoft att jag blev lätt irriterad i mina känsliga pojkögon men i övrigt var mattorna väldigt trevliga.

Den gamla inredningen led främst av att tyget i stolarna var brutalt sunkigt och skitigt annars var de rätt ok.
 
Toppen