Senaste nytt

Hyatt Gold Passport Platinum for free

jurgenb

Medlem
Fick precis MilePoint mail om premium membership sign-up.. bland "fördelarna" med detta 59USD medlemskap så fanns bla då Hyatt Gold Passport Platinum membership..

Låter billigt att tillskansa sig för dom i runda slängar 400 SEK det kostar..

Bra el *nus deal?
 

joemume

Medlem
Jag har signat upp för denna tidigare och det är ju betydligt mer än Hyatt Platinum som ingår, så det är nog en rätt bra deal om du frågar mig. :D
 

Alx

Medlem
Dealarna samlat är väl helt OK, även om Hyatt Platinum är ungefär lika upphetsande som Silver hos de flesta andra hotellkedjor.

Till exempel är ju 2.000 poäng på UA värda några kronor för oss som redan är medlemmar där. Men som sagt det fanns ju en hel del fler rabatter och förmåner med i dealen. Så samlat nog en helt OK deal.
 

Gnopps

Medlem
Det är rätt många erbjudanden med, men jag ogillar språket om allt som är "gratis" när det inte alls är det. Hyatt Platinum kan vara kul att prova om man inte gjort så, de brukar ibland skicka ut värdecheckar till platinum-medlemmar.
 

Jonas C

Medlem
Nu när Hyatt har infört My Elite Rate så är Platinum mycket mer attraktivt. Finns det något sätt att få Platinum/Diamond gratis eller genom Challenge?
 

ChabbeT

Medlem
Blev precis uppgraderad till Platinum. 20 stays till Diamond också mot tidigare 25 vilket också är bra.
 
Toppen