Senaste nytt

SAS till Prag i juli?

osterberg

Medlem
Hej på er!

Har försökt leta resor med familjen från GOT till PRG i juli med SAS, men utan någon större framgång. Flyger de verkligen bara två gånger i veckan under juli, eller är det fullbokat? När jag kollar på hemsidan ser det ut som om det vore fullbokat, men jag har mycket svårt att tro att det är det? :rolleyes:

/osterberg
 

MarcusC

Medlem
Det är väl sommarfokus. Dvs charter och medelhavsorter under sommaren. Dagliga flighter till Malaga etc. Medans affärsdestinationerna får gles frekvens. Ex vis GOT-ARN...och även GOT-CPH reduceras rejält..kan påverka anslutningar etc..
 

Nystrom

Medlem
Har försökt leta resor med familjen från GOT till PRG i juli med SAS, men utan någon större framgång. Flyger de verkligen bara två gånger i veckan under juli, eller är det fullbokat? När jag kollar på hemsidan ser det ut som om det vore fullbokat, men jag har mycket svårt att tro att det är det? :rolleyes:

Du får i regel färre träffar när du söker GOT-PRG än om du skulle söka från hubbarna (ARN, CPH eller OSL). Mitt tips är att du söker från hubbarna och sedan kollar du från GOT till aktuell hub.
 
Toppen