Senaste nytt

KAL business class lounge på New York JFK, någon som varit där?

Jockezona

Medlem
Tänkte besöka ovanstående lounge vid mitt nästa besök på JFK.

Någon som varit där och isåfall vad kan man förvänta sig?

Hittade ingen recension på denna lounge därav ställer jag frågan här.
 

Jacob

Medlem
Jag har varit där och håller på med en recension. Mörk och tråkig, inte mycket att äta eller dricka.

Reser du med Skyteam rekommenderar jag Air France-loungen istället.
 

Jockezona

Medlem
Jag har varit där och håller på med en recension. Mörk och tråkig, inte mycket att äta eller dricka.

Reser du med Skyteam rekommenderar jag Air France-loungen istället.

Reser med Air France, dock i ekonomi och har ingen status med skyteam. Antar att man är exkluderad från den loungen då?

Kan dock vara kul att testa KAL och gå in förutsättningslöst, man kanske blir överraskad. Precis som agehall säger.
 

Jacob

Medlem
Kan dock vara kul att testa KAL och gå in förutsättningslöst, man kanske blir överraskad. Precis som agehall säger.
Nu vet jag inte hur mycket du har att jämföra med, men annars, nej du kommer inte bli överraskad. ;)

Reser med Air France, dock i ekonomi och har ingen status med skyteam. Antar att man är exkluderad från den loungen då?
I vissa lägen går det att köpa tillträde, kolla vad som står på Air France webbsida. Den är faktiskt helt OK med skapligt att äta och gratis champagne.
 

Jockezona

Medlem
Det var inte vad jag skrev. Jag skrev att om du inte har förväntningar, så blir du kanske inte besviken. Det är inte riktigt samma sak som att bli överraskad.

Förstår precis vad du menar.

I mitt fall så är nog överraskning mer aktuellt med tanke på mina loungevanor, hehe.
 

agehall

Medlem
Tyvärr tror jag inte riktigt det. Tredjepartslounger är sällan kul och i USA är de ännu tristare. Jag skulle nog ha lagt pengarna på starbucks istället.
 
Toppen