Senaste nytt

Flygbussarna. Dubbla poäng till EuroBonus 17 apr - 17 maj

dino_81

Medlem
Biljetter som köps via flygbussarna.se ger dubbla poäng till EuroBonus. Normalt ett extrapoäng per spenderad krona.

Dubbla EuroBonus poäng

För att fira vår nya Liljeholmslinje erbjuder vi tillsammans med SAS, som nyligen lanserade EuroBonus 2.0, dubbla EuroBonus Extrapoäng när du köper din flygbussbiljett i vår webbshop.

Erbjudandet gäller under perioden 17 april – 17 maj på samtliga linjer. Biljetterna är som vanligt öppna och giltiga i tre månader. I slutet av kampanjperioden kan du med andra ord köpa biljetter som gäller hela sommaren.

Från Flygbussarnas nyhetsbrev.
 

Jacob

Medlem
Tack för tipset.

Jag brukar köpa deras klippkort 10 gånger à 945 kr (som numera tar slut ganska snabbt). Flygbussarna är det som fungerar absolut bäst till/från Arlanda för mig.

Börjar bli dags igen. Det blir ju rätt skapligt med poäng med kampanjen.
 

vicce

Medlem
I det mail jag fick står det "För att fira Flygbussarnas nya Liljeholmslinje kommer vi mellan 7 april – 17 maj 2014 att ge dubbla EuroBonus-poäng på alla flygbussresor som bokas på flygbussarna.se. Den nya linjen går från Arlanda till Liljeholmen via Karolinska, Fridhemsplan och Hornstull."
Men de kanske har glömt ettan framför 7an?
 

andreas

Medlem
Får man verkligen dubbla poäng för 10 kort? Kan någon bekräfta det?

Bekräftas

image.jpg
 

Lallarn

Medlem
Jag fick bara 100% poäng nu för min resa ARN-STO. Var sjukt stressad när jag köpte biljetten på mobilen innan jag gick på, så jag kanske missade någon viktig information någonstans? Behövde man registrera sig på något vis? Får kanske dra iväg ett mail till dem annars. 105 extramiles är inte mycket men är men en junkie så är man....
 

Agö

Medlem
Länge sedan jag åkte flygbuss men gjorde det i förrgår och i morse, poängjunkie som man är. Blixtsnabb insättning av 420 poäng (210 x 2 för tur och retur). Det får nog bli flygbussen imorgon också...!
 
Toppen