Senaste nytt

SAS Våtservetter

kallenfeldt

Ny medlem
Familjen tog sin första utlandssemester under påsken, och frun blev lyrisk över SAS nya våtservetter, de som ligger i den lilla "bestickpåsen" som fås vid servering. De är signerade Calvin Klein, men vi kunde inte hitta vilket doftmärke - och lukttester i Tax Free hjälpte inte heller.
Är det någon som kan skina lite ljus på detta? Jag har bifogat exempel på fram- och baksida.
 

Attachments

  • 20140421_103257.jpg
    20140421_103257.jpg
    380,4 KB · Visningar: 796

Jonas C

Medlem
Trist att de har börjat parfymera våtservetterna. Jag plockar alltid på mig ett par extra från loungen då de funkar utmärkt till att rengöra kameran och datorn. De lämnar inte efter sig några ränder och avsaknaden av parfym gör att det inte blir klibbigt efteråt.
 

kallenfeldt

Ny medlem
Tackar hjärtligast @agoe. Jag ska erkänna att jag varit medlem här en gång förut, under namnet johanolsson, men då jag gift mig och tappat inloggningen så börjar jag nu om på en ny kula.
 

kallenfeldt

Ny medlem
Jag stoppade på mig en näve med SAS blåa våtservetter när vi besökt Business Launchen på ARN innan vår flight - och jag håller med föregående medlemmar om att de var mycket bra. Som småbarnsföräldrar så kan man aldrig få för många våtservetter - och är de av bra kvalitet så blir man extra lycklig.
 

johanolsson

Medlem
Så kan vi inte ha det - jag vill inte gå emot medlemsvillkoren. Nu var det så att jag i snart ett år inte kunnat komma in på johanolsson - har försökt alla lösenord jag använt genom åren, men det har varit fel. Och så nu, när jag läste ditt meddelande Jonas-c så tänkte jag "Fan, då får jag försöka igen" och ta mig tusan, det fungerade på första försöket. Det får bli med mitt gamla efternamn, men jag har mitt gamla konto tillbaka.

Tack Jonas-C för att du satte eld i baken på mig.
 
Toppen