Senaste nytt

Frukost för hela familjen som gold

090034208

Medlem
Har hilton gold via australientricket. Skall nu bo med familjen första gången sen jag blev gold och undrar således om det är gratis frukost för hela familjen, alltså 2 vuxna och 2 barn (6+8år)? Står väl att det är för 1 gäst men hur noga brukar dom vara?
 

kristerj

Medlem
Bor ni i samma rum, så bör det inte vara några problem. Vi fick frukost hela familjen i matsalen på Hilton Kastrup. 2 vuxna, en 13- och en 16-åring.
 

Layzedad

Medlem
Håller med Agehall, olika på olika properties. Får du en uppgradering som ger dig lounge access är det troligtvis inga problem, får du vouchers är det två per dag.
 

Alx

Medlem
Det varierar beroende på hotell. Rent regelmässigt har ju de hotell som håller hårt på att gratis frukost endast gäller för 2 personer rätt. Men de flesta Hilton brukar låta hela familjen få frukost gratis. Jag säger som Layzedad handlar det om frukost i loungen är det inga problem är det kuponger brukar man bara få två vid incheckningen.

Så OM frukosten sköts via kuponger och du endast får två vid incheckningen så går det ju alltid att ställa en vänlig men ledande fråga: Visst ingår väl frukosten för hela familjen? Min erfarenhet när vi varit fler än två i rummet är att man 9 av 10 gånger får extrakuponger för barnen om man bara ställer den frågan.
 
Toppen