Senaste nytt

Arlanda-Landvetter Tisdag 22/4 Ont om SAS platser

MarcusC

Medlem
Verkar vara ett hett datum resa ARN-GOT, samtidigt har både Norwegian & Malmö Avi god tillgång?! Vad händer? Ser ut vara en hel avgångar fulla , och rätt få flighter

Kan man använda EBG 48 timmar förköp genom att boka idag(långfredag)?

image.jpg
 

Agö

Medlem
Blir det inte så per automatik när SAS drar ned antalet avgångar. Normalt är det väl nästan det dubbla antalet avgångar?
 

MarcusC

Medlem
Blir det inte så per automatik när SAS drar ned antalet avgångar. Normalt är det väl nästan det dubbla antalet avgångar?

Jo det är väl resultat av neddragningarna , men väl snålt för en Tisdag efter påsk ;). Ja vi får se om EBG går få plats på SK161. Annars får det bli Malmö Avi eller Norwegian då :)
 

NotRyan

Medlem
Jo det är väl resultat av neddragningarna , men väl snålt för en Tisdag efter påsk ;). Ja vi får se om EBG går få plats på SK161. Annars får det bli Malmö Avi eller Norwegian då :)

Ja, så länge du bokar minst 24 timmar innan, så kommer du ju med

Mvh
/NotRyan
 

mry

Medlem
Det var ju extremt lite flyg att välja på i helgen från GOT-ARN kan jag väl säga då jag flög med ett av dem som var i det närmaste fullt.
 

MarcusC

Medlem
Imorgon går det "bara" 7 SAS flighter ARN-GOT samtliga utom de två morgonflighterna är fullbokade. Som EBG och med C biljett har jag dock confirmed på SK161.

Lite märkligt ARN-GOT är så mycket populärare än Malmö, alla utom morgonflighten har gott om hyggligt billiga go biljetter..känns som SAAs kunde fyllt mer platser imorgon till Gbg....
 
Toppen