Senaste nytt

Dagens skratt för mig (säkerhetsgenomgång)

agehall

Medlem
Herre gud vad bra! Hon spöar NZ med hästlängder skulle jag säga.

Edit: Var tvungen att gå in på Southwest's hemsida och skicka ett compliment till dem för denna video!
 
Last edited:

Fedup

Medlem
Så jävla skön. Southwest är för övrigt ett mycket trevligt bolag. Min flickvän hade en flight bokad, behövde avboka, biljetten var non-refundable men hon ringde in för att kolla om det fanns avgifter hon kunde få tillbaka. De sa då att de självfallet avbokar biljetter utan penalty, och att hon får Southwest credits för framtida flygningar.
 

etnoy

Medlem
Jag anser mig vara ganska bra på att förstå amerikansk engelska, men fick verkligen spetsa öronen för att lyckas höra allt hon sade. Har aldrig hört en mer snabbpratande flygvärdinna...
 

AABack2ARN

Medlem
Cool. Förhoppningvis uppskattar tråkmånsarna på FAA detta lika mycket som passagerarna, men det skall man inte ta för givet...
 

agehall

Medlem
Fick följande svar på min compliment från SouthWest kundtjänst:

Southwest skrev:
Dear Agehall,Thank you so much for your e-mail. We always enjoy hearing from our Friends, and your kind comments are truly appreciated.

We pride ourselves as being the "airline that LUV built," and we are continually trying to find new ways to express that LUV to our Customers. We simply try to offer our valued Customers what they want the most--safe, friendly, efficient service, on frequent, ontime flights, at an affordable price to the best destinations! We take a great deal of pride in the service we offer, and we feel that there is no carrier better than Southwest in terms of service with a personal and caring touch.

You are very special to all of us here at Southwest, and we look forward to seeing you onboard real soon.



Sincerely,
XXX, Southwest Airlines
 
Toppen