Senaste nytt

KLM information, service osv......

flyer737

Ny medlem
(Mitt första inlägg :D)

Hej jag ska flyga ner till barcelona snart med KLM (första gången med KLM) är det någon som har åkt med dem till barcelona eller någon annan destination och kan berätta hur deras inflight service är och vad man får för mat på dem flygningarna?
Har KLM nya och bra flygplan?
Är klm rekommenderad?

skulle värkligen ha så mycket information som möjligt om dem!!
 

agehall

Medlem
Välkommen hit Flyer737.

Här kan du hitta lite recensioner av KLMs produkt intra-europa. Du skriver dock inte vilken kabinklass du ska resa i, så det är svårt att ge några specifika reflektioner.

Att ett bolag har nya flygplan behöver inte innebära att det är bra - RyanAir har ganska nya flygplan men jag gillar inte att åka med dem för det. Dessutom så tar flygbolag hand om sina plan och servar dem allt eftersom. Ett nyrenoverat flygplan är oftast minst lika bra som ett nytt.

Eftersom det låter som att du redan köpt biljetterna, så är det väl inte så mycket att orda om, men KLM är imho inget extra inom Europa. Jag hade hellre valt Swiss som dessutom har rea just nu.
 

flyer737

Ny medlem
Tack agehall och jacob jag ska resa i economy class. Kan man inte lägga ut den någon annanstans på furmet där man kan få mycket
mera information?
 

nilsson

Medlem
Eftersom det låter som att du redan köpt biljetterna, så är det väl inte så mycket att orda om, men KLM är imho inget extra inom Europa. Jag hade hellre valt Swiss som dessutom har rea just nu.

KLM har vanligtvis utmärkta smörgåsar och dricka gratis i economy. Det får väl anses vara extra numera.
 

Lonelyflyer

Medlem
Antar att du kommer byta i Amsterdam? det brukar vara ganska vanligt när man flyger med klm
Schiphol är en skön flygplats tycker jag, lätt att hitta

Economy med KLM är lite som övriga har sagt inget som sticker ut, men det är rätt trevligt bolag
Dock är jag svag för deras päronkrämsmackor som jag fått nån gång :)
 
Toppen