Senaste nytt

Söker ett riktigt bra boende norr om Barcelona! Tips mottages!

segra

Medlem
Hej!

Vi ska på fotbollscup med barnen norr om Barcelona. (Santa susanna, Malgrat de Mar eller däromkring)
Finns det någon som vet något som inte alla andra vet? dvs en riktig pärla till boende. Kan vara hotell, B&B,
lägenhet, Villa, ja vad som. Tips mottages gärna på restauranger, barer sevärdheter mm. runt dessa byar.
Tacksam för alla tips.

VI ska dit slutet juni och vi stannar ca 1 v. Sista dagarna blir det ett hotell i centrala Barcelona.

/J
 

segra

Medlem

Agö

Medlem
En grej med den typen av ställen är att ryssarna tar alltmer plats. Noterade att t.o.m. hemsidan finns på ryska. Mina vänner sa inget om det och du kanske inte har problem med dem (som jag, milt uttryckt, har).
 

segra

Medlem
Nja. Jag har väl haft en del problem med ryssar genom åren men måste nog erkänna att de senast ggr
jag varit i Dubai så har ryssarna varit som vem som. Tror de har lärt sig en del. Men...... det finns ju undantag.
Tar tacksamt emot fler tips från detta område, har ingen aning alls om denna del av Spanien.
 

Agö

Medlem
Annars rekommenderar jag besök i Tossa (rätt mysigt) och att bara köra längs med kusten (ju längre norrut, desto trevligare) - rätt spektakulärt faktiskt. Besöker du Girona får du ju inte missa El Celler de Can Roca ;) Och så Dali-muséet i Figueres norr om Girona.
 
Toppen