Senaste nytt

Mistake fare? USA-Europa t/r i Business under 1500USD på Star Alliance Joint Venture

jumbooze

Medlem
Hittade den här tråden, kanske Dr. Miles kan göra en "Deal" men det verkar som den kan försvinna när som helst.
Trevlig helg!

The markets where this seems to be valid are all over the place, as I’ve found these fares out of Atlanta, Detroit, San Diego, Seattle, and Tampa, and for travel to lots of points in Europe, including Amsterdam, Florence, Milan, Paris, Pisa, Rome, etc.

The base fare here is only $500 roundtrip, with the rest being taxes and fuel surcharges. In all the markets where I’ve found this fare it’s the lowest available, even cheaper than the lowest economy class fare.

The fares are valid for travel between June 27 and August 30, 2014. There’s a 60 day advance purchase requirement, and you have to stay a minimum of a Sunday night.
ACT FAST: Sub-$1,500 Business Class Fares To Europe This Summer - One Mile at a Time
Sub-$1,500 Business Class Fares To Europe Are Back - One Mile at a Time

Pinging Alx, kanske något för dig?
 
Last edited:

Alx

Medlem
Ouch... Den sved lite. Vi har betalt nästan lika mycket för icke om-/avbokningsbara ECONOMY biljetter med United! Värst av allt är att nästan exakt samma routing faktiskt finns tillgänglig för 1480$ i C!

Men stort tack jumbooze för tipset. Det hade helt klart varit högintressant om vi inte redan hade varit bokade under perioden.

Det verkar vara ganska god tillgänglighet dessutom!
 

jumbooze

Medlem
Ouch... Den sved lite. Vi har betalt nästan lika mycket för icke om-/avbokningsbara ECONOMY biljetter med United! Värst av allt är att nästan exakt samma routing faktiskt finns tillgänglig för 1480$ i C!

Men stort tack jumbooze för tipset. Det hade helt klart varit högintressant om vi inte redan hade varit bokade under perioden.

Det verkar vara ganska god tillgänglighet dessutom!

Sorry, det var inte meningen, ville inte hälla salt i såren. Bättre lycka nästa gång.
 

Senator

Moderator
Jag tror inte detta är mistake fares men en kanonrea för sommaren. Någon som har kollat fare rules? När måste man boka?
 

jumbooze

Medlem
Jag tror inte detta är mistake fares men en kanonrea för sommaren. Någon som har kollat fare rules? När måste man boka?

Priserna har redan kommit och gått en gång och sedan återkommit så you snooze you loose :D Boka asap skulel jag säga.

PS. har du legat på latsidan eller har jag spammat forumet? jag är snart i kapp dig med antalet posts :D
 

Senator

Moderator
Priserna har redan kommit och gått en gång och sedan återkommit så you snooze you loose :D Boka asap skulel jag säga.

PS. har du legat på latsidan eller har jag spammat forumet? jag är snart i kapp dig med antalet posts :D

Du menar ett snitt på 4 inlägg om dagen inte är nog? ;)

Har varit busy på kvällstid med mycket skoj och sedan har det inte funnits så många trådar jag känner jag har något att bidraga med..
 

karho

Medlem
Jag tror inte detta är mistake fares men en kanonrea för sommaren. Någon som har kollat fare rules? När måste man boka?

60 dagar innan vad jag kan se.

[Advance Reservations/Ticketing]
FARE RULE
CONFIRMED RESERVATIONS FOR ALL SECTORS ARE REQUIRED AT
LEAST 60 DAYS BEFORE DEPARTURE.
 
Toppen