Senaste nytt

Delta (Northwest) 1 - Gnällspik 0

Senator

Moderator
Intressant artikel där US Supreme Court (Högsta Domstolen) har beslutat att flygbolaget hade rätt att avsluta medlemskapet till en statusmedlem flygbolaget tyckte missbruka programmet. För mig blir historien mer intressant av att personen i tala är en mycket troende man som "Rabbi" och kanske jag hade förväntat mig skulle gå före med hög integritet och moraliska värderingar.

Sällan har man 9 - 0 i röster i den väldigt polariserade domstolen, men så var det i detta fall.

"The Moral of the Story"? Gnäll inte för mycket? :)

http://finance.yahoo.com/news/rabbi...-frequent-flier-miles-205721502--finance.html
 

Alx

Medlem
Jag kan riktigt se framför mig hur mannen kommer att skriva ner rättssystemet med klagomål nu när han måste hitta någon annan att klaga på.

Synd bara att det inte framgår exakt vad det var som blev den sista droppen som fick bägaren att rinna över. Jag vill tro att det var de 9 klagomålen på bagaget som kom ut försent på bandet. Orka skriva klagomål om en sån småsak. Hela 9 gånger dessutom!!

Northwest/Delta är ju allt annat än bra men den här killen fick verkligen vad han förtjänade.
 

Mr.Smith

Medlem
Tycker han borde nöjd sig med nedstående. Verkar helt okej

"Northwest said that before it took action, it awarded Ginsberg $1,925 in travel credit vouchers, 78,500 bonus miles, a voucher for his son and $491 in cash reimbursements."
 

jurgenb

Medlem
Man har väl inte så mycket för o få massa bonusmil om man samtidigt blir av med sitt medlemsskap :D
 
Toppen