Senaste nytt

SAS crew guide appen - en av de bästa i kategorin Travel

Jacob

Medlem
SAS Crew Guide har av Apple i Skandinavien blivit värderat som en av de bästa apparna under 2011 under kategorin ”Travel”, något som SAS givetvis är mycket stolta över. Tidigare i år blev appen "App of the week". Fram tills nu har bara New York funnits men nu har man precis lanserat guider för London…
 

Jacob

Medlem
SAS Crew Guide har av Apple i Skandinavien blivit värderat som en av de bästa apparna under 2011 under kategorin ”Travel”, något som SAS givetvis är mycket stolta över. Tidigare i år blev appen "App of the week".

Fram tills nu har bara New York funnits men nu har man precis lanserat guider för London och Chicago som finns att ladda ner för iPhone och snart även för Android.

SAS crew guide finns att ladda ner via denna länk:
App Store - SAS Crew Guide
 

tourist

Medlem
Är det inte ganska konstigt att appen kan få en sådan utmärkelse när den ända sedan den lanserades bara innehållit fakta om en enda stad? Jag väntade länge på uppdaterat innehåll, men till slut tröttnade jag och avinstallerade appen från min telefon när jag tyckte att jag behövde utrymmet till annat.
 

Resenären

Medlem
Tog just hem senaste versionen, som förutom NYC även innehåller info om Chicago och London. Nej, inte London Ontario, som en kanadensare envisades med. :rolleyes:
 
Toppen