Senaste nytt

Vinn din drömfest värd 100.000 kronor

Jacob

Medlem
Comfort Hotel Stockholm anordnar just nu en tävling som går ut på att med lite vild fantasi komma på en riktigt häfig och galen festidé för mellan 30 och 100 personer. Idén laddar man sedan upp på Facebook där alla inkomna förslag kommer bedömas av en jury.

Tävlingen pågår fram till 15 april och själva festen kommer hållas den 30 april på Comfort Hotel Stockholm.

- I Nordic Choice Hotels tar vi fest på allvar. Det finns många runt om i Sverige som går och drömmer om att bjuda sina vänner på den ultimata festen. För en av dessa så kommer nu detta bli verklighet. Det som krävs är fantasi och mellan 30 och 100 festsugna vänner, resten fixar vi, säger Petter Stordalen, ägare av Comfort Hotel Stockholm.

Det enda du behöver göra för att vinna ditt livs bästa fest, är att dela din festidé på Facebook. En jury bestående av representanter från Comfort Hotel och JCP Event kommer avgöra vilken av festidéerna som kommer att förverkligas. Vinnaren kan bjuda 100 vänner till festen, och Comfort Hotel Stockholm tar hela kostnaden.

- I 25 år har vi varit platsen för Stockholms gäster. Vi är väldigt stolta över våra gäster och Stockholm. Det här är vårt sätt att tacka för de åren vi haft tillsammans och för många fina minnen. Vi hoppas att den här festen blir startskottet för 25 nya och minnesvärda år, säger Jessica Carlde, hotelldirektör Comfort Hotel Stockholm.

Tävlingen är öppen fram till den 15 april. Festen kommer hållas den 30 april på Comfort Hotel Stockholm.

Läs mer om tävlingen här.


Någon som vågar sig på att vara lite festkreativ? :)
 

agehall

Medlem
Jag kommer gärna om någon BC:are vinner! Men jag är på tok för dålig på att hitta på egna idéer.
 

NiNE

Medlem
Jag kommer gärna om någon BC:are vinner! Men jag är på tok för dålig på att hitta på egna idéer.

Well, det är precis så alla tänker, och det är precis därför man ska vara med och tävla. Ju mer kreativitet som krävs för deltagande desto färre deltagare (och därmed desto större chans att vinna). Lägger man lite tid och kraft på att tänka ut något som sticker ut så har man enormt stor möjlighet att vinna såna här tävlingar. Det här forumet är ju gott om medlemmar som tänker utanför boxen, så varför inte tillsammans försöka spåna ihop ett lite skruvat förslag med fokus på flygresor och hotellvistelser, så ser vi till att göra det till en bc.se-fest..?
 
Toppen