Senaste nytt

Vad tycker du om SAS nya servicekoncept?

Jacob

Medlem
Så har klockan passerat midnatt, det är den 30 mars vilket innebär nytt cateringkoncept på SAS. Mer om alla cateringnyheter kan du läsa om i denna artikel.

Lustigt nog var jag, en av de första utomstående som fick veta om alla nyheter, med på den allra sista flygningen med det gamla cateringkonceptet i SAS Plus, SK 1428 från Köpenhamn till Stockholm med ankomst 23:55.

Och bara för nörderiets skull, här är en av de sista smörgåsarna som serverades i SAS Plus inom Skandinavien, en smörgås med brie, pesto och grönsaker..

IMG_5990.jpg

Så vad tycker du om det nya konceptet? Är den nya kvällsmåltiden god? (och har du några bilder?) Gillar du de nya frukostboxarna? Var det trevlig att få tillbaka riktiga glas i SAS Plus? Eller saknar du något mer att äta inom Skandinavien efter frukosten är över?

Här finns möjlighet att ventilera erfarenheter och åsikter.
 

Mr.Smith

Medlem
Jag åker till Amsterdam på tisdag i plus, totalt blir det 6 resor i plus nästa vecka, så det blir roligt att se om det är någon skillnad mot tidigare.

Blir det en tydlig försämring mot tidigare kommer jag givetvis klaga, då biljetterna är köpta i god tid innan några förändringar har meddelats.
 
Last edited:

telelina

Medlem
Haha, jag måste va den enda som gillar mackorna! Tycker de varit onödigt utskällda. ;-)
Klockrent att du tog en muffins också, tänk hur många poäng du sparade nu Jacob. :p
Får testa detta nya koncept på fredag! :)
 

Jacob

Medlem
GT som måltidsdryck - I LIKE :p
Klockrent att du tog en muffins också, tänk hur många poäng du sparade nu Jacob. :p
Lördag kväll, klockan är 23 och inga måsten överhuvudtaget, då får man passa på att gotta lite! :) Testade också jordgubbscheesecakechokladen som fanns i vagnen.

Imorgon bitti blir det SAS Plus-frukost för mig. Ska bli intressant att se om de nya frukostboxarna är på plats och om det är någon skillnad i innehåll
 
Toppen