Redaktionen
Medlem
Redaktionen tipsar:
Över 100.000 passagerare reser varje dag med SJ och många använder sj.se för att boka biljetter, leta information eller se aktuella avgångstider. Nu vill SJ ha hjälp att förbättra sin webbsida, ”Nya sj.se” är ett så kallat crowdsourcingprojekt där man med kundernas hjälp ska få tips och idéer på hur webbsidan ska bli bättre.
Det kan exempelvis handla om hur bokningen ska fungera, hur man ska kunna välja sittplats eller uppgradera sin biljett till första klass, eller hur anpassningen för mobiltelefoni ska fungera bättre.
Läs hela artikeln
Och nu är förstås frågan, har du tips på hur SJ kan förbättra sina webbtjänster?
Över 100.000 passagerare reser varje dag med SJ och många använder sj.se för att boka biljetter, leta information eller se aktuella avgångstider. Nu vill SJ ha hjälp att förbättra sin webbsida, ”Nya sj.se” är ett så kallat crowdsourcingprojekt där man med kundernas hjälp ska få tips och idéer på hur webbsidan ska bli bättre.
Det kan exempelvis handla om hur bokningen ska fungera, hur man ska kunna välja sittplats eller uppgradera sin biljett till första klass, eller hur anpassningen för mobiltelefoni ska fungera bättre.
Läs hela artikeln
Och nu är förstås frågan, har du tips på hur SJ kan förbättra sina webbtjänster?