Senaste nytt

Ritz Carlton Central P, N Y - kr 7 500 / 5 nätter - För bra för att vara sant ?

Valley

Medlem
På fin? utländsk site (Amex amerikanska) hamnade min koll enligt bokningen på totalt kr 7.500 för 5 nätters boende.

Vad skulle chansen vara att om jag fullgör bokningen med skärmdump och allt kunna reklamera om det visar sig (vilket jag tror) att beloppet kommer dras som USD på kortet?

Någon som tror sig veta ? Problemet lär väl dessvärre dyka upp först när jag jag väl bott där och räkningen kommer
 

Valley

Medlem
Den bokningssida jag kom in på tillhör(de) uppenbarligen Platina-/Centurionmedlemmar vilket måste vara en liten bugg på vägen :)
Provade boka rum i SE via amerikanska sidan igår, då man där kan boka mer än 2 rum, för att se om resultatet blev detsamma vad gäller valutan. Men icke då. I detta fall stod allt hela tiden i USD.

Och när jag nu går in för att kolla hittar jag inte längre länken jag kom in genom först.

Vem vet, kanske var fel trots allt och jag missade världens chans. Men för det mesta om något verkar för bra för att vara sant så är det inte det
 

JacobGBG

Medlem
En av de mer trevliga saker med att ha att göra med lyxhotell är att dessa paradoxalt nog är långt mer angelägna att acceptera en mistake fare när du dyker upp på deras trappsteg.

Samma situation på ett standardmärke som t.ex. Best Western som har ett helt annat servicekoncept och marginaler hade kunnat ge ett blankt nej vid incheckning. Det finns dock inte på kartan för kedjor som RC som hela tiden utgår från kunden.
 

Valley

Medlem
:mad: som skrivits. Om något ser för bra ut………
Gjorde nyss ett försök. Och då skulle jag, trots att jag var inloggad, ange mitt korts fakturaadress. Självklart accepterades enbart amerikanska. Så var det med det.
 
Toppen