Senaste nytt

Ny Lufthansa Business Class-rea 14 december

A380*G

Medlem
We would be delighted if we could once again welcome you aboard our Lufthansa Business Class.

As a sign of appreciation for your loyalty to Lufthansa, we would like to give you an exclusive advance notification of the particularly attractive offers on worldwide destinations available for you to book on Wednesday 14 December only - for travel from 20 December 2011 to 29 March 2012.

Savour not only the pleasant surroundings of our lounges when you arrive at the airport, but above all the relaxation and that special Business Class comfort during your flight - as well as choice dishes from our Star Chefs. You can enjoy our extensive entertainment programme and, with FlyNet®, broadband internet access which enables you to answer your e-mails, log into your company’s intranet or simply send a greeting to loved ones at home from an altitude of 10,000 metres.

Our tip: make sure you book one of these sought-after seats in the morning of 14 December when the choice will be greatest. Be the first to know and be the first to book this special Business Class offer.

Your Lufthansa Team
 

A380*G

Medlem
Troligtvis är det så pga världsfinanserna... Många företag sparar nog in på resandet eftersom det är en enkel kostnad att dra ned på och det ger omedelbar effekt.
 

Dr. Miles

Expert
Transport-, Reklam- och Repesentations(kanske inte så vanligt i Sverige)kostnaderna är bland de första som kapas ner när det blir dålig tid.
 

Fredrik

Medlem
Det är bra för mig som planerar 2012 års privatresande(jobbresandet blir nog minimalt). Jag har budgeterat för en påskrea igen. Det borde komma en sån va? Den här reseperioden passar mig inte så bra.
 

A380*G

Medlem
Undrar om det blir lika attraktivt som 11.11.11 kampanjen? Eller om de lägger till fler intressanta destinationer?

Tänkte boka en resa i Y idag, men väntar två dagar och ser om det kommer upp något intressant erbjudande i C för samma pris som min tänkta Y biljett! :)
 

Senator

Moderator
Hej,

Ok, nu är priserna upplagda i systemen. Jag fick en förvarning idag, men tänkte inte lägga ut detta innan priserna fanns på Lufthansa ® - Book cheap flights online | Cheap Lufthansa airline tickets from 999kr. Nu gör dom det, så då kan jag lägga ut detta:
Asien:
Beijing BJS 11972
Chennai (Madras) MAA 11970
Delhi DEL 11972
Kolkata (Calcutta) CCU 11970
Mumbai/Bombay BOM 11970
Seoul SEL 11969

Mellan Östen
Abu Dhabi AUH 11969
Dubai DXB 11969
Tel Aviv TLV 11973

Sydamerika:
Bogota BOG 11970
Caracas CCS 11970
Sao Paulo SAO 11969

Nordamerika gäller också för AC/BD/CO/LX/OS/UA
Atlanta ATL 11970
Boston BOS 11970
Montreal YMQ 11971
Ottawa YOW 11971
Philadelphia PHL 11970
Seattle SEA 11970
Toronto YTO 11973
Washington WAS 11970

Köp
: 14 December
Avbokning: Nej
Ändra: Nej
Minimum: 6 dagar eller natten mellan lördag/söndag
Maximum: 90 dagar
Utresa: 20 Dec till 29 Mars
Sista datum för hemresa: 30 Juni

Jag har också kollat ITA Matrix samt Continental Airlines - Airline Tickets, Vacations Packages, Travel Deals, and Company Information on continental.com och priserna ligger ute. Jag kan varmt rekommendera prova Continental från Stockholm om du reser till Nordamerika.
 
Toppen