Senaste nytt

Upp till 25.000 Club Carlson poäng för övernattning på hotell i vissa länder i Europa

Dr. Miles

Expert
Spring Has Arrived

Club Carlson skrev:
Våren har kommit

Samla upp till 25 000 bonus-Gold Points* på berättigande vistelser tills 31 maj 2014 vid alla våra medverkande hotell**. Njut av en avslappnande helg, god mat och fina omgivningar. Välj mellan fler än 45 medverkande Radisson Blu-hotell i Tyskland, Schweiz, Belgien, Frankrike, Norge, Sverige, Ryssland, Estland, Lettland och Litauen.

Vårerbjudande
  • Bo 1 natt och samla 1 000 bonus- Gold Points
  • Bo 2 nätter och samla 2 000 bonus- Gold Points
  • Bo 3 eller fler nätter och samla 3 000 bonus-Gold Points

Registrera dig innan 30 april 2014 och boka din berättigande vistelse innan 30 maj 2014.

Registrera dig idag för att dra fördel av det här exklusiva vårerbjudandet för Club Carlson-medlemmar.

Har du redan registrerat dig? BOKA IDAG.
 

gdaily

Medlem
Relativt dåligt erbjudande för Q2. Bara 45 hotell som är med i promon, och i och med att de tagit bort onlinebokningsbonusen så är ju det här erbjudandet i praktiken att man får tillbaks denna bonus.

Inget som får mig att aktivt välja Club Carlsonhotell med andra ord, dvs jag registrerar mig och råkar jag sedan bo på ett sådant hotell, så må vara.
 

Valley

Medlem
Kom lägligt då jag precis skulle boka in mig på Radisson Riverside i Göteborg. Blir alltid något litet extra :)
 

rob74

Medlem
Hm, detta ger mig i alla fall 4k extra med det som jag har inbokat - utöver bokningsbonus, eftersom alla bokningar gjordes innan ändringen.
Synd att Malta inte var med...
 
Last edited:

Nemo

Medlem
Hm, detta ger mig i alla fall 4k extra med det som jag har inbokat - utöver bokningsbonus, eftersom alla bokningar gjordes innan ändringen.
Synd att Malta inte var med...
Observera det finslita: gäller ej redan gjorda bokningar (kommer upp när du registrerar dig)

EDIT:
Villkor och bestämmelser
Du måste vara Club Carlson-medlem för att kunna delta i “Club Carlsons vårkampanj” (“erbjudandet”). För att gå med i Club Carlson kan du gå in på www.clubcarlson.com. Erbjudandet gäller enligt Club CarlsonSM allmänna villkor.

För att kunna samla bonus-Gold Points® för det här erbjudandet (“bonus-Gold Points”) måste du registrera dig innan 30 april 2014 på clubcarlson.com/springpromotion.
Berättigande vistelser måste bokas innan 30 maj 2014 och genomföras på medverkande hotell mellan 15 mars och 31 maj 2014 (“kampanjperioden”).

Bonus-Gold Points kan samlas för berättigande vistelser:

1 natt – 1 000 bonus-Gold Points,
2 nätter – 2 000 bonus-Gold Points,
3 eller fler nätter – 3 000 bonus-Gold Points.

Priset måste vara berättigande för samling av Gold Points. För icke-berättigande priser och andra undantag kan du se Club Carlsons allmänna villkor.

En berättigande vistelse avser en eller flera sammanhängande nätter som betalas till ett kvalificerande pris på samma hotell, oavsett hur många gånger gästen checkar in och ut under vistelsen och läggs in på medlemmens Club Carlson-konto.
Ett kvalificerande pris är alla priser som ger Gold Points i Club Carlson-programmet. Högst 25 000 bonus-Gold Points per medlem kan samlas för det här erbjudandet. Flera rum som debiteras samma medlem under samma vistelse kommer bara att räknas som en vistelse.

Bonus-Gold Points gäller i tillägg till standard-Gold Points som ges för berättigande vistelser. Berättigande vistelser med ankomstdatum innan 15 mars 2014, eller med avresedatum efter 31 maj 2014, även om vistelsen innefattar nätter inom kampanjperioden, går inte att välja för det här erbjudandet.

Du ska uppge ditt Club Carlson-medlemsnummer vid incheckningen för att kunna samla bonus-Gold Points. Endast ett Club Carlson-konto per bokning kommer att krediteras med bonus-Gold Points®. Bonus-Gold Points kommer att krediteras ditt konto automatiskt efter den berättigande vistelsen. Det kan ta 6–8 veckor innan dina bonus-Gold Points kommer in på kontot.

Erbjudandet gäller i mån av tillgänglighet och endast vid medverkande Radisson Blu-hotell i Tyskland, Schweiz, Belgien, Frankrike, Norge, Sverige, Ryssland, Estland, Lettland, Litauen och Ryssland.
Erbjudandet kan inte kombineras med andra paket-, kampanj-, grupp- eller konferenspriser eller andra typer av rabatterade priser.

Erbjudandet gäller inte redan bokade vistelser.

Club Carlson förbehåller sig rätten att ändra eller avsluta erbjudandet innan bokning, med eller utan meddelande. Erbjudandet är ogiltigt där detta förbjuds enligt lag. Genom att registrera dig för det här erbjudandet samtycker du till dessa allmänna villkor samt Club Carlsons allmänna villkor.
 

gdaily

Medlem
Ju mer jag funderar på den här promon desto mer sur blir jag. Med tanke på den senaste devalueringen så hade det faktist känts bättre att de inte kom med någon promotion alls. För jag antar att det här är promon för Q2, och i så fall får det vara för mig, då tar jag Hilton i stället med mitt fina compade guld...
 

rob74

Medlem
Dersom man har inne bestillinger hos Radisson gjennom Club Carlson er det kanskje bedre å endre til opptjening hos Eurobonus når man sjekker inn. Eurobonus gir nå 1500 poeng per natt (maks tre netter) i sin siste kampanje: Summer with Radisson Blu - Radisson Blu Hotels & Resorts

Fattar jag det rätt att det gäller enbart bokningar som görs via Radisson-portalen? Dvs att om jag bokar på Club Carlsons hemsida så blir det inga trippla poäng?
Har bokat in sambon och en väninna på Radisson Royal Viking då de ska till Stockholm en helg i maj. Trippla poäng i två nätter skulle ju sitta fint på damens EB-konto.
Boka om känns just inget vidare, då priset har gått upp med nästan det dubbla sedan jag bokade i förra veckan.
 
Toppen