Beställde en Uber Black i förra veckan. Fick bil bekräftad men efter någon sekund kom rättelse-SMS om att det blivit fel och att en ny bil/chaufför var på gång. Denna dock med längre uppskattad tid till ankomst än den första. Sen dyker den första bilen upp efter bara någon minut men eftersom han inte längre kunde hitta sin körning i systemet så fick jag vänta på "rätt" bil. Sen kom nästa svarta (Uber-) bil men tyvärr var inte detta rätt heller. Han hade också fått körningen men den blev avbruten. Han väntade dock tills rätt bil kom och tog hand om mig och jag kunde, efter 7-8 minuter från beställning komma iväg till min destination. Den sista chauffören var förvånad över att se två kollegor samtidigt på samma gata och visste inte vad som hade hänt men han misstänkte att de höll på att införa ny funktion i beställningssystemet/appen och att det var det som stökade till det.
Jag inser att jag tappade några minuter men hellre tre bilar än ingen och själva resan var både snabb, smidig och trevlig.
Jag inser att jag tappade några minuter men hellre tre bilar än ingen och själva resan var både snabb, smidig och trevlig.