Senaste nytt

Star Alliance Lounge i San Francisco

lillemannen

Medlem
Vilka lounger finns att tillgå för oss i San Francisco med SAS direktflight till CPH med EBG och business biljett?
Har läst att man kan bli nekad och någon lounge var nerstängd. Och för United lounge lär man behöva äta innan flighten.
 

011430121

Medlem
Det går även att besöka EVA loungen, ligger granne med United loungen, utbud av smörgåsar och nudelrätter.
 

FFS

Medlem
Jag åkte med SAS SFO-CPH i helgen och den enda loungen jag kom in i var United. EVA Air var stängd och Singapore var bara öppen för de som skulle åka med Air New Zealand. Jag har *G.
 
United loungen i SFO er et svært dårlig alternativ for SAS business kunder. Den minner om et nedslitt lokale fra en østeuropeisk flyplass på 90 tallet. Kjeks, nøtter og dårlig kaffe. I den tilhørende bar må man betale selv for moderate produkter. SAS bør kjøpe et alternativ for å beholde de beste kundene på CPK-SFO t/r ruten. United loungen på SFO er sansynligvis en av de dårligste i Star A.
 

OliT

Medlem
Det finns ett gratissortiment i Uniteds bar (gin,vodka etc.), men det är ganska risig kvalitet. Matutbudet sträcker sig till inplastade kex med inplastade ostskivor.
Jag flög hem för någon vecka sedan (söndag) och då var bara United öppen.
 

Mikael

Medlem
Jag åkte med SAS SFO-CPH i helgen och den enda loungen jag kom in i var United. EVA Air var stängd och Singapore var bara öppen för de som skulle åka med Air New Zealand. Jag har *G.

Hur motiverar de detta? Ska inte Singapore's lounge ge tillträde för Star Alliance guldkort?
 
Toppen