Senaste nytt

Conrad eller Millenium Hilton i Bangkok?

Svenska73

Medlem
Har poäng så att det räcker till 2 nätter. Vilket hotell är trevligast? Står och väljer mellan Conrad Bangkok eller Millenium Hilton...
 

charmkurs

Medlem
Mitt råd är att tänka på läget. Vill du bo vid floden eller mer mitt i smeten på Wireless Road? Ska du åka snart kan det vara skönt att bo vid floden, där det fläktar lite. Även om demonstrationerna har lugnat ned sig för tillfället (och flyttat till Lumphini) är Millenium Hilton vid floden, på Thonburi-sidan dessutom, ett mer idiotsäkert alternativ. Vill du ha nära till shopping ligger Wireless bättre till.
 

flapps

Medlem
Lite sent kanske men just nu bor vi på Hilton Sukhumvit... Är absolut en av mina topp 3 i Hilton kedjan. .. Lysande service , trevlig pool på 26:e våningen. Loungen är klart den bästa jag har upplevt av mina vistelser på Hilton...

/ flapps
 
Exakt beror helt på var du vill bo i Bangkok, för mig står det mellan millenium och hilton på sukhomvit för deras executive floors.
 

agehall

Medlem
Låter inte orimligt. Anledningen att jag frågar är att Conrad Residences är betydligt billigare för en tidsperiod jag tittar på, så det är lite intressant att veta vad man missar om man bor där..
 
Toppen