Senaste nytt

American Airlines AAdvantage Share miles upp till 30% rabatt (t o m 2014-MAR-31)

Dr. Miles

Expert
American Airlines AAdvantage kör upp till 30% rabatt vid Share miles fram till 2014-MAR-31.

Buy, Purchase, Gift And Share American Airlines Frequent Flyer Miles | AA.com

AAdvantage skrev:
Limited time offer: Up to 30% discount

Need more miles for award travel or know someone who could use some miles? It's easy and convenient to transfer AAdvantage® miles between member accounts and a great way to get those extra miles you need or share them with friends or family, who are close to flight awards.

It gets better... through March 31, 2014, you can save up to 30% when you share.
Screenshot20140314_1.png

AAdvantage skrev:
shareAAmiles® Terms and Conditions:
  • Transactions are nonrefundable and nonreversible.
  • AAdvantage accounts less than 14 days old are not permitted to Share miles.
  • AAdvantage members must share at least 6,000 AAdvantage miles or more in a single transaction from the shareAAmiles® program beginning 12:00 am CT March 3, 2014, to 11:00 pm CT March 31, 2014, to be eligible for the discount. AAdvantage members must share between 6,000 and 25,000 AAdvantage miles in a single transaction from the share program to be eligible for the 20% discount off the mileage transfer cost.
  • Members must share between 26,000 and 40,000 AAdvantage miles in a single transaction to be eligible for 25% discount off the mileage transfer cost.
  • Members must share between 41,000 and 50,000 AAdvantage miles in a single transaction to be eligible for the 30% discount off the mileage transfer cost.
  • Discount applies only to mileage transfer cost and does not apply toward the $35 transaction processing charge.
  • Allow 3 business days for the AAdvantage miles transferred under the shareAAmiles program to be posted to the recipient's AAdvantage account. There is no limit to the number of transactions allowed during the offer period.
  • Each AAdvantage member is limited to sharing or receiving, in a calendar year, a combined total of no more than one-hundred thousand (100,000) AAdvantage miles.
  • Miles transferred as part of the shareAAmiles program count against this total.
  • The miles transferred with the shareAAmiles program do not count towards AAdvantage Gold, AAdvantage Platinum, AAdvantage Executive Platinum or AAdvantage Million MilerSM status qualification.

OBS: Man får ingen xx% bonus miles, utan bara upp till 30% rabatt.
 

henrik l

Medlem
Jämfört med US-airways share, är AA's sharekampanjer något märkliga. Ibland erbjuder man en bonus vid delning, men priset för de mil man får brukar marginellt skilja sig från vad man betala i normala fall. Alltså ingen bra deal.

Från min analys hittills ser jag ser jag endast ett fall där delning skulle kunna vara aktuell. Om t ex barnen har småslattar som vill rädda. Mitt case. Till påsken kommer familjen till HKG och de flyger med Finnair. Naturligtvis har alla försetts med ett AAdvantagekonto. Resan ger ca 10 000 miles per pers. För barnens del ser jag inga kommande aktiviteter inom AAdvantage (dom har även BAEC), så jag kommer att föra milen till mitt eller fruns konto och ser det då som ett billigare alternativ än att köpa mil och att milen inte går upp i rök.
 

Dr. Miles

Expert
Jämfört med US-airways share, är AA's sharekampanjer något märkliga. Ibland erbjuder man en bonus vid delning, men priset för de mil man får brukar marginellt skilja sig från vad man betala i normala fall. Alltså ingen bra deal.

Från min analys hittills ser jag ser jag endast ett fall där delning skulle kunna vara aktuell. Om t ex barnen har småslattar som vill rädda. Mitt case. Till påsken kommer familjen till HKG och de flyger med Finnair. Naturligtvis har alla försetts med ett AAdvantagekonto. Resan ger ca 10 000 miles per pers. För barnens del ser jag inga kommande aktiviteter inom AAdvantage (dom har även BAEC), så jag kommer att föra milen till mitt eller fruns konto och ser det då som ett billigare alternativ än att köpa mil och att milen inte går upp i rök.

Alternativt kan du köpa Peak Tram biljett för från 2,38 GBP per vuxen / 1,09 GBP per barn. Det är ett ännu billigare sätt att hålla dina barns konto aktiv. :)

Screenshot20140314_2.png

http://www.businessclass.se/forum/o...enga-livslaengd-pa-dina-aadvantage-miles.html
 
Toppen