Senaste nytt

Öppettider SAS inrikeslounge Arlanda terminal 4

Vaniljvodka

Medlem
Har försökt få svar om SAS inrikeslounge på Arlanda har öppet under påskhelgen, men varken Swedavia eller SAS chatt-person kunde svara på det. Nån som vet hur man får reda på det? Jag vet att de hade stängt över jul- och nyår och tänker att det kanske är troligt att de har stängt på Skärtorsdagen också?
 

Chrille

Medlem
Jag skickade ett mail till guldsupporten och fick detta svaret idag:
"HejJag har nu ringt och talat med SAS loungern och de har inga speciella öppettider under påsken.
De öppnar vanligtvis 0500 och stänger ca 30 min före sista SAS avgång för dagen."

Det gäller kanske utrikesloungen T5, men knappast inrikesloungen T4.
 

seat56f

Medlem
Återupplivar den här tråden eftersom den dök upp först när jag gogglade på öppettider för inrikesloungen på Arlanda.

Swedavia har öppettider som avviker från de ovan, så jag lägger in dessa här:
Må–On 05.00–23.00
To 05.30–23.00
Fr 06.00–21.00
Lö 07.30–19.00
Sö 07.30–23.00

De stämmer någorlunda med vad jag minns, så jag tror de är korrekta. Dubbelkollar vid nästa tripp, om jag kommer ihåg.
 

olo

Medlem
Återupplivar den här tråden eftersom den dök upp först när jag gogglade på öppettider för inrikesloungen på Arlanda.

Swedavia har öppettider som avviker från de ovan, så jag lägger in dessa här:
Må–On 05.00–23.00
To 05.30–23.00
Fr 06.00–21.00
Lö 07.30–19.00
Sö 07.30–23.00

De stämmer någorlunda med vad jag minns, så jag tror de är korrekta. Dubbelkollar vid nästa tripp, om jag kommer ihåg.
Numera står det inga tider på dörren till loungen utan det sitter ett nytt anslag med infon:
"Lougen öppnar 1 timma innan avgångstid för första SAS-flighten"
 
Toppen