Senaste nytt

Delhi till Shanghai enkelresa i juni

teachme

Medlem
Varifrån vill du börja din resa? Jag reser från Bhubaneswar, antagligen via Delhi eller Bombay
Var är din destination? Shanghai
När vill/behöver du resa ut? 6 juni +/- 1 dag (6:e eller 7:e juni helst, möjligen på kvällen den 5:e juni)
Hur många personer som skall resa? En person
I vilken kabinklass? Economy
Med vilka flygbolag vill du flyga med? Helst med Star Alliance
Vad är din budget? 5000 från Delhi
Vad är det viktigaste för dig? Kort restid, lågt pris
Vill du stanna annanstans utöver destinationen? Har ingen emot att mellanlanda i ex. Bangkock eller inrikes i Kina så länge det är relativt korta mellanlandningar.

Det går flera inrikesflyg till Delhi med IndiGo vilket verkar vara det enda sunda alternativet från Bhubaneswar. Väl i Delhi finns det flera valmöjligheter t.ex. med Air India och Air China men jag är lite oerfaren så hittar inget bra alternativ med en dräglig restid. Behöver vara i Shanghai den 6:e på eftermiddagen, om inte det är möjligt. Från Dehli till annan bra Shanghai-hub skulle funka fint men vet inte var det kan tänkas vara.
Bästa jag hittat:
Matrix - ITA Software
Matrix - ITA Software
Tacksam hjälp!
 

Dr. Miles

Expert
Välkommen till BusinessClass, teachme!

Du kan inte länka till sökresultatet på ITA Software. (Denna funktion försvann när de uppgraderade systemet)
Om du vill visa sökresultat, behöver du ta en screenshot och ladda upp här.
 

teachme

Medlem
Tack!

Bifogar screenshots
thai.png
air india.png

Någon som kan hitta bättre? Överväger starkt Thai Airrways flighten...
 
Här nedan har du en bra flight om du vill flyga business. Dock är de lite längre flygning än vad du har hittat i ekonomi. Thai vill ha 5300SEKför en resa i Business på samma avresedag.

MH FLIGHTS BC 2.png MH FLIGHTS BC.png
 
Om du vill komma undan som billigast och detta är ett alternativ så innebär de dock en natt i Delhi. Går inte att hitta billigare!

Billigt.png
 

teachme

Medlem
Tyvärr kan jag inte åka tidigare än på kvällen den 5, så två av simon_says91 föreslagna är inte möjliga och i dessa dagar väljer jag bort Malaysian.. så verkar få bli Thai Airways för 5300 - har EB också så trevligt med lite mer poäng...
 
Toppen