Senaste nytt

Milagerun reportage i norska Aftenposten

Senator

Moderator
Faktisk en välskriven artikel (nu är Aftenposten kanske Norges bäste tidning)..

Ohört intressant att majoriteten av gruppen gärna förblev anonyma...
 

fcx

Medlem
Skulle nog undvika att intervjuas i aftonbladet på en sådan resa, så jag klandrar ingen.

Däremot intressant reportage, kanske finns någon mer moderat svensk tidning som skulle tänka sig att haka på en bc.se-resa?
 
A

Aurora

Guest
Anbefaler å sjekke aftenpostens facebook-side. Reaksjonene hagler....

Idioter. miljøsvin. latterlig. tragisk. ikke måte på ukvemsord. ikke rart folk ville forbli anonym.
 

henrik l

Medlem
Anbefaler å sjekke aftenpostens facebook-side. Reaksjonene hagler....

Idioter. miljøsvin. latterlig. tragisk. ikke måte på ukvemsord. ikke rart folk ville forbli anonym.

Har inte läst kommentarerna, men jag kan mycket väl föreställa mig att dom som skriker högst inte ägnar en tanke åt varifrån t ex frukten och grönsakerna dom köper kommer ifrån, i de fall där man kan välja:cool:

Sedan kan man ju också fundera på om flyget inte skulle ha gått om dom här personerna inte hade åkt, dvs vi hade reducerat utsläppen:confused: Eller för att dra det ett steg till i cynismens namn, dom här personerna ger lite extraintäkter till SK på marginalen så att SK har råd att behålla sitt linjenät, så att dom som ondgör sig över fenomenet kan fortsätta ta ett flyg från en närbelägen flygplats;)
 
Last edited:
Toppen