Senaste nytt

Så är det att resa som bodybuildare

bL0m

Medlem
Brian Shaw är en stor kille, jättestor kille. Det är säkert bra i massor av situationer, förutom när han ska flyga.

I klippet nedan flyger han med United, dock får vi följa med honom redan från incheckningen.

[video=youtube;rA7VXl3q5HA]https://www.youtube.com/watch?v=rA7VXl3q5HA#t=75[/video]
 

FlyingFire

Medlem
Och just därför gillar jag att vara relativt kort; jag får plats med benen i små stolar, och stora stolar blir ännu större och gosigare.
 

MLE

Medlem
Som nörd inom ämnet måste jag bara påpeka att Brian är strongman och inte byggare, vunnit WSM 2011 och 2013. 2 meter och 190 kg. Finns ett roligt klipp när han sitter i en Mazda Miata, han är typ större än bilen. :eek:
 
Last edited:

mash

Medlem
Ser inte så kul ut, jag är själv 198cm och lyckas man inte få exit row seat så blir det oftast inte så bekvämt. Flynas är nog det värsta bolaget jag åkt med angående sittkomforten som lång person, jag fick absolut inte ner benen i mitt säte, så jag blev tvungen att flytta till en plats med två säten lediga så jag kunde sitta på snedden med armstödet uppfällt.
 
Toppen