Senaste nytt

God morgon lördag

lonewolf

Medlem
God morgon från ett grått och trist Stockholm! Idag väntar julbord på Villa Källhagen och konsert med Paul McCartney på Globen.

Hur ser er lördag ut? Trevlig helg alla!
 

MarcusC

Medlem
Godmorgon från västkusten där blåst och regn "tillfälligt"?..har uppehåll. Blir väl lite shopping på stan och därefter julbord i frihamnen(Gbg)?!Fahlens kök..
 

forastero

Medlem
Min lördag är snart slut, klockan är strax efter 23 lokal tid. Imorgon ska jag träffa några internetbekanta på brunch.
 
från en MC nörd till en annan. Berätta mer! :rolleyes:


va roligt..den byggs på en krashad Hayabusa och blir en stealth hoj med ord kåpor, min gamla busa var en streetfighter som gav 420Hk på bakhjulet
Denna med McXpress 550 kit ska upp i 460-470Hk.
Så det blir en rolig sommar att köra ifrån..typ allt som körs på gatan
 

Murre

Medlem
va roligt..den byggs på en krashad Hayabusa och blir en stealth hoj med ord kåpor, min gamla busa var en streetfighter som gav 420Hk på bakhjulet
Denna med McXpress 550 kit ska upp i 460-470Hk.
Så det blir en rolig sommar att köra ifrån..typ allt som körs på gatan

Coolt detta måste vi få höra mera om i sommar :cool::cool:
 
va roligt..den byggs på en krashad Hayabusa och blir en stealth hoj med ord kåpor, min gamla busa var en streetfighter som gav 420Hk på bakhjulet
Denna med McXpress 550 kit ska upp i 460-470Hk.
Så det blir en rolig sommar att köra ifrån..typ allt som körs på gatan

Från en Hayabusa ägare till en annan :D

hayabusa.jpg

(förklaring till bilden - jag var med i en community kallad LaBusas för Hayabusa ägare i Los Angeles. Standardhälsningen var "fingret" taget framifrån på motorcykeln. Inget illa menat )
 
Från en Hayabusa ägare till en annan :D

Visa bifogad bild 4048

(förklaring till bilden - jag var med i en community kallad LaBusas för Hayabusa ägare i Los Angeles. Standardhälsningen var "fingret" taget framifrån på motorcykeln. Inget illa menat )


en gammal klassiker..tycker nya busan är..för mycket av allt..

busan är dock ganska svårsvängd, har kört en del på gotland ring och ringen i tyskland och gotland är den svårbrottad med men tyskland går den ganska bra.

Jag körde emot en 1500hk lambo förra sommaren mellan uppsala och stockholm och han såg mina baklyktor i ca 2 sekunder..:)

folk har ganska svårt att föreställa sig hur mycket det krävs att stävja en 400 hästar hoj och framför allt hur fort det går från 90km/h till 350km/h..mestadels på bakhjulet :)
 
Toppen